lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 godt min mor ha dobbel ++ garasje 2 garasjer her Ene garasjen er dobbel og den er min Men står fam.båt ved siden av. Tar litt plass (17 fots)
m-alpin Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Mamma å pappa sin mener du Pratet med de på søndag faktisk,men du kan jo hive ut båten så kan jeg parkere der
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Mamma å pappa sin mener du Pratet med de på søndag faktisk,men du kan jo hive ut båten så kan jeg parkere der Min får faen ! de daue snart.. hvis vi hive ut båten dau han fortere da tror du? (Blir lite fornøyd da, tror jeg , men en e30 hadde ikke gjort noe å hatt stående ved min side)
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Da var det kommet noen deler fra KOED. Resten av delene kommer når de kommer på lager Div snacks og nyttige ting Dårlig med tid får tiden.. Lysten får å jobbe er der, så blider av montering kommer så fort jeg har annledning til bilen.
Tekko Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 De felgene du har der de er vel ikke til salgs for den rette pengesummen? og eventuelt innbytte i noen andre å penger
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 De felgene du har der de er vel ikke til salgs for den rette pengesummen? og eventuelt innbytte i noen andre å penger Er min GAMLE felger.. Solgt til en kompis (Lunde på forumet)
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 De felgene du har der de er vel ikke til salgs for den rette pengesummen? og eventuelt innbytte i noen andre å penger hehe... du hadde nok ikke fått de for å si det sånn... flere i kø lloydsb er en tulling som solgte de!
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Fikk gjort noe idag alikavel selvom jeg egentlig ikke har tid.. en liten dummie update, bytte tennpluggene. Slik så du ut under pansert når jeg kjøpte den.. Uorginal alarm var montert, green filter uten varme skjold og masse ledningsrot Slik ser det ut idag.. Ordentlig ryddet opp, org filter og xenon ballaster festet sikkelig og pent Sånn det skal være Da var motor dekslet av og man er i full gang med bytting av tennpluggene.. De sitter under coilene. Ene coilen er skrudd av, klar får tennplugg bytt.. Gammel - ny tennplugger
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 åssen skal dette gå,manuell gir å greier hehe
lloydsb Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 åssen skal dette gå,manuell gir å greier hehe fint Spinner bare på et hjul foreløpig så kjedelig og herje... Fått noe garage plass til e30'n ?
m-alpin Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 åssen skal dette gå,manuell gir å greier hehe fint Spinner bare på et hjul foreløpig så kjedelig og herje... Fått noe garage plass til e30'n ? Nei,ikke noe foreløpig!! men men,den står i en liten trang garasje nå hvertfall.. Så bare si ifra om du ombestemme deg
lloydsb Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Dagens økt : Montere armlene, Sette på ///M gearkule, ny girmansjett montert,erstatte innstegslista førerside(Var stygg) og montere ny insugsbelg Før Etter Har endel bilder underveis av demontering og montering. hvis noen er intr kan jeg legge de ut.. Spør i vei hvis dere lure på noe Ble veldig bra med armlene.. Var et stort savn. hadde det i gamle bilen NY ///M gearkule og ny gearmansjett Ny insugsbelg bytting igang Ny er ferdig montert på bilen Gamle insugsbelgen. Mårkna og klar får søpla.. Skulle vært bytta får lenge siden med tidligere eier hadde ikke pelling og brydde seg ikke noe spesielt Gamle stygge innstegslista, med masse dritt under Her må det vaskes! Så leis Ny
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 du må begynne å skrive teksten til bildet OVER bildet! veldig stress å lese... hehe men ser jo bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå