lloydsb Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 du må begynne å skrive teksten til bildet OVER bildet! veldig stress å lese... hehemen ser jo bra ut Må gi FAEN i den klaginga de. så satans lei Begynt med deg får lenge siden!(A) hehe
babjorn Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Du mangler nr 1 på bilde Ble bra inni dette men hvorfor ikke M-teck instignings lister ?
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Du mangler nr 1 på bilde Ble bra inni dette men hvorfor ikke M-teck instignings lister ? lol! dette står på første sia Dekslet mangler med radiatoren. (kommer)
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 du må begynne å skrive teksten til bildet OVER bildet! veldig stress å lese... hehemen ser jo bra ut Må gi FAEN i den klaginga de. så satans lei Begynt med deg får lenge siden!(A) hehe bla bla bla... er liksom veldig moro å se på bildene hva som har skjedd, så står det etter under bildet da kan du heller la være å skrive noe
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Å sorry så mye så ikke det hehe... fort gjort å overse spesielt på denne UOVERSIKTLIGE tråden til lloydsb
lunde Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ble jo jævla bra vettu med armlen Det er et must har jeg merka Merka du noe forskjell etter du bytta belgen da?
lloydsb Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Ble jo jævla bra vettu med armlen Det er et must har jeg merka Merka du noe forskjell etter du bytta belgen da? Ikke testa. tror ///Mysild er podden:P
lloydsb Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 hahah ^^ nei nei hehe, må bare trekke litt Hva mener dere? hvite eller sota sideblinklys(i skjermene) Syntes egentlig det ble tøft med sota\sorte siden resten av bilen har endel sorte\mørke detaljer. Hvite Sota\sort ikke hjemme sota. kjøpt fra koed. Fint med hvit egentlig, men liker å og legge så merke til blinklysene.. skulle aldri hatt de der
lloydsb Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 uten! eller sorte hehe...trekk i vei! satt på sorte istad. så blir nok det. Må se det ann litt. Ville bare høre anderes formeining
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 var lekkert på den bilen... de skal jo være så gjemt som mulig!
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 var lekkert på den bilen... de skal jo være så gjemt som mulig! Skulle bare tatt De vekk, men gidder ikke det.. Hele fronten skal lakkes etter jul Dvs: Panser, grillramme, og begge skjermene. Grunnet noe helt vilt med steinsprut i fronten. All styling er nokså ny lakkert og har ikke noe steinsprut. heldighvis!
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jeg byttet jo skjermer på min... da forsvant blinklysene gitt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå