lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 jeg byttet jo skjermer på min... da forsvant blinklysene gitt hehe hehe:D Får man egentlig 1 feil eller 2er? på eu ok uten blinklys på siden? Må vel strengt tatt skaffe refleks da sondre.. Eller ikke Jevla regler
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 1 er feil hvis du mangler pære, 2er hvis du ikke har men min kom sånn fra tyskland, så jeg har aldri hatt hehe
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 1 er feil hvis du mangler pære, 2er hvis du ikke har men min kom sånn fra tyskland, så jeg har aldri hatt hehe Det jeg trodde Naic
lunde Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er jo 10 ganger finere uten blink i det hele tatt! Når skal du lakke alle delene?
lloydsb Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Er jo 10 ganger finere uten blink i det hele tatt!Når skal du lakke alle delene? ja, er det men orke ikke sveis igjen hullet og sparke.. Blir etter jul ei gang. ,mest sannsynlig
lloydsb Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Idag ble hele interiøret behandlet. Smørte opp skinnet osv. Ble veldig bra, selvom det var pent fra før av.. Er som nytt interiøret ikke slitt en ting! behandling igang Passasjer stol ferdig.. førerstol slik de var før behandling resultat Ellers skjer det lite får tiden, venter på noen deler... I jule tiden skal hele fronten demonteres og sendes til lakking.
lunde Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Ble jo kjempe bra det da...må bare få mekka på balsamen Og mer senk
lloydsb Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Ble jo kjempe bra det da...må bare få mekka på balsamen Og mer senk hehe, senka mer en nok.. har lyst til å beholde GT leppa HEIL!
lloydsb Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Trodde du skulle kjøre med splittere! ja har handla det så kommer, men de bygger nokså langt ned de også.. fornøyd med senken.. (litt får lav bak, men ellers OK)
lloydsb Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Crazy luftfilter da tenker du på? sett de nyere bildene? er orginalt luftfilter på bilen..sto green filter på den fra forrige eieren
Fredheim Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 De setene ble veldig bra. Hva slags produkter brukte du på de? Har lyst til å gjøre det samme på mine skinnseter.
lloydsb Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 De setene ble veldig bra. Hva slags produkter brukte du på de? Har lyst til å gjøre det samme på mine skinnseter. kjøpte og prøvde faktisk leather care deler fra biltema.. består av 3 deler: Shampoo, leather oil og balsam til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå