Dralle Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Merker at jeg har et svakt øyeblikk nå... Som overskriften indikerer vurderer jeg svakt å selge hovedbilen til fordel for innkjøp av to stk "middelmådige" biler... Er det noen som har veldig lyst på en slik og er villig til å hoste opp litt gryn? Bilen er sjelden godt utstyrt vil jeg påstå - sort skinn m/armlener (comfortseter) - sorte lister innvendig (de som bruker å være i tre i e34) - varme i seter pluss el. korsryggjustering på førerstol - cruisekontroll - store kjørekomputer m fjernkontroll - 4 x el. vindu - el rullgardin - servotronic - AC - automatisk avblendbart speil - org. shadowline - diffbrems - m tech skjørter (executive utg.) mm... har lite bilder akkurat nå. bilen er cosmosscwharz metallic. (sideskjørt er avmontert på bilde) utstyrsliste: to be continued... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Tja... har du noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Tja... har du noe forslag? Bytte i en 1995 mod 318is Individual? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Kom med en pris da Dralle. Kan se på bilen din fredag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Bytte i en 1995 mod 318is Individual? Desverre, det er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Hva er en bilannonse uten pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Kom med en pris da Dralle. Kan se på bilen din fredag jeg Er litt usikker på pris enda. Det er ikke billigste tdsén på markedet vertfall... heller i øvre prisklasse. Men du kan gjerne få se/prøve bilen og se om du vil komme med et bud Ring meg på 47276520 på fredag du etter 16 engang om du vil, så kan vi avtale noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Hva er en bilannonse uten pris? Noe du ikke setter pris på vertfall? He he! skal innrømme at annonsen er noe halvhjerta foreløpig ja... Du kan gjerne hisse deg opp, men hold det for deg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hisser meg ikke opp. Jeg er interesert dersom den er noe rundt middels priset, men er ikke interesert dersom du vil ha betalt i heroin-målestokk. Derfor hadde jeg ønsket en prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Beklager, men dette er en alt for dårlig salgsannonse.. Du kan ikke skrive "i øvre prisklasse" osv uten mer info. Når du skriver sånn så regner jeg selvfølgelig med av den har gått rundt 50k og alt av servicer osv er gjort på Bavaria +++++ Eller? Er ute etter slik bil selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ja, dette ble bare rot. Tar selvkritikk for dårlig annonse . Jeg var nok litt for rask på labben når jeg la den ut. Var meningen å oppdatere med ferske bilder og mer detaljert info. Ikke så gunstig å ta bilde her på Sunnmøre om dagene med uvær og bortover-regn osv, og jeg har ikke blitt enig med meg selv om noen prisantydning heller, så det gikk ikke som planlagt nei. Jeg får tenke litt og ta noen avgjørelser før jeg gjør noe mer... Lover skikkelig annonse neste gang. "Annonsen" kan slettes av moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg