///MoePower Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Lurte på en ting. Hvis jeg f.eks kjøper noe fra sverige, hva må jeg regne med i ekstra-avgifter? Jeg tenkte å bestille Sachs trykkplate derfra som koster 3300SEK inklusive svensk moms + 200SEK i frakt. Hva vil dette koste meg i Norske kroner inklusive all toll og avgifter? Noen som har handlet fra PPF før, som kanskje vet? Hvor kan jeg kjøpe sachs trykkplate i f.eks Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Jeg kjøpte Sachs clutchsett fra Koed til M5en, så de kan sikkert skaffe det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Jeg kjøpte Sachs sportsclutch til E30 M3`n min igjennom Mekonomen her i Ålesund. Tok ca ei uke etter bestilling så hadde jeg den. Kostet vell rundt 4-5000,- tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Takk for svar. Jeg har allerede kjøpt ny lamell og utløserlager++, så jeg trenger kun ei forsterket trykkplate i "løsvekt" egentlig. Skal ta å sjekke med mekonomen en dag hva de eventuelt skal ha for kun selve trykkplaten jeg er ute etter hvis de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Sjekket akkurat på Koed sine sider nå og de tar 3066kr for sachs "race" trykkplate, inklusive frakt og moms. Ca samme pris som det vil koste å bestille fra PPF, så da bestiller jeg heller fra koed for +/- samme prisen og slipper unna alt tullet med fortolling osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå