kristian08 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Har prøvd å se etter noen unge i bilen...jeg ser ingen? Det så slik ut i de første 10sek. Fullt mulig det ikke er det. Isåfall, min feil =)
Z1 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Denne er sinna ..... men hvor lenge klarer han eller ny eier og holde den på veien ???
Wendel Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Som Truboxs nevnte tidligere, kjøp å putt over i norsk bil! Dette virker som en helt sykt artig bil til en fin pris! Ikke mye som er mer morro en overlada bimmer!
oddis Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 vis jeg ikke tar helt feil er dette samme bilen?? Utrolig for noen nisser de er.. At de kjører som de løkene og i tillegg legger det ut på youtube er det dummeste jeg har sett. I det ene klippet ser det ut til at det sitter en liten unge i bilen. Slike folk har jeg ingenting til overs for.. Håper bare de ikke skader seg selv eller andre. Du blir nok en flott ambasadør for "Trygg Trafikk" Innmelding her: www.tryggtrafikk.no WOW oddis. Du er jo nesten like klok som han andre. At jeg er en ambasadør for trygg trafikk var en SLAMER her... Du bli sikkert populær siden du setter deg selv i et lys som viker ifra mitt. At jeg oppmuntrer til en tryggere trafikk gjør meg strengt tatt ikke en ambasadør for trygg trafikk, men heller en supporter av det. Men for gud skyld ikke si at du oppmuntrer til det motsatte... Virker nemlig slik når du stempler meg som en ambasadør for det rette. Jeg, 21år gammel, har mer en nok med penger til å spandere på meg en "grom" super tralle. Tro meg.. I would if I wanted to. Har ellers valgt en 4cyl 1,6 motor som kan ta meg fra A til B her i Bergen by. Økonomisk og safe. Er heldig som ikke kan trykke inn gassen og nå 200 lett som det. Fart i offentlig vei sjarmerer meg ikke.. Håper ikke jeg er en utdød art i dette samfunnet.. Kristian08 Innlegget ditt var et typisk "trygg trafikk" innlegg, med store beskyldninger (hylekor) og lite refleksjon. Derav min kommentar. Jeg prøver ikke å stille meg i noe som helst "populært" lys, jeg formidler simpelten min oppfatning av hele dette "trygg trafikk" hylekoret. Leter du i forumet vil du nok finne opptil 10 fulle A4 sider signert undertegnede med refleksjoner om dette "fenomenet". Så nei, jeg ikke en populist, det vet heldigvis de fleste her inne allerede. Har lyst til å skrive mer, men jeg kjenner "OT" lampa begynner å blinke faretruende. Er ikke fan av grisekjøring under totalt upassende forhold, og jeg er heller ikke fan av måten du framstiller dine meninger omkring saken.. Beskyldninger og hylekor kommer det kun "trygg trafikk" ut av, og ikke TRYGG TRAFIKK (i ordets rette forstand).
E-30 big Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Fy faan dette bli mere å mere likt det talent løse forumet til BMW klubben! vil noen legge ut en slik snutt så må da joggu det gå an uten at en hel haug med duster som sansynlig vis ALDRIG har kjørt over 80 km/h byner å mumle med å farlig dette er for livet til alle å enhver,små barn,tanter,onkler å bestemora si som sansynlig vis ikke en gang er ved veien! Å hvem sier ikke att dette er i TYSKLAND der fri fart er nermest en dagligdags ting? Skal sies at jeg såg bare kjapt på filmen,reflekterte ikke spess over verken skilt eller annet men synes nå ikke dette var SUPER dramatisk kjøring! Ja,jeg vet...... jeg er en uforsvarlig DUST i traffikken
R Andersen Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Legger man ut ting på nettet, så må man regne med at andre kommenterer det også. Tåler man ikke det, så får man la være å legge det ut..
kristian08 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 vis jeg ikke tar helt feil er dette samme bilen?? Utrolig for noen nisser de er.. At de kjører som de løkene og i tillegg legger det ut på youtube er det dummeste jeg har sett. I det ene klippet ser det ut til at det sitter en liten unge i bilen. Slike folk har jeg ingenting til overs for.. Håper bare de ikke skader seg selv eller andre. Du blir nok en flott ambasadør for "Trygg Trafikk" Innmelding her: www.tryggtrafikk.no WOW oddis. Du er jo nesten like klok som han andre. At jeg er en ambasadør for trygg trafikk var en SLAMER her... Du bli sikkert populær siden du setter deg selv i et lys som viker ifra mitt. At jeg oppmuntrer til en tryggere trafikk gjør meg strengt tatt ikke en ambasadør for trygg trafikk, men heller en supporter av det. Men for gud skyld ikke si at du oppmuntrer til det motsatte... Virker nemlig slik når du stempler meg som en ambasadør for det rette. Jeg, 21år gammel, har mer en nok med penger til å spandere på meg en "grom" super tralle. Tro meg.. I would if I wanted to. Har ellers valgt en 4cyl 1,6 motor som kan ta meg fra A til B her i Bergen by. Økonomisk og safe. Er heldig som ikke kan trykke inn gassen og nå 200 lett som det. Fart i offentlig vei sjarmerer meg ikke.. Håper ikke jeg er en utdød art i dette samfunnet.. Kristian08 Innlegget ditt var et typisk "trygg trafikk" innlegg, med store beskyldninger (hylekor) og lite refleksjon. Derav min kommentar. Jeg prøver ikke å stille meg i noe som helst "populært" lys, jeg formidler simpelten min oppfatning av hele dette "trygg trafikk" hylekoret. Leter du i forumet vil du nok finne opptil 10 fulle A4 sider signert undertegnede med refleksjoner om dette "fenomenet". Så nei, jeg ikke en populist, det vet heldigvis de fleste her inne allerede. Har lyst til å skrive mer, men jeg kjenner "OT" lampa begynner å blinke faretruende. Er ikke fan av grisekjøring under totalt upassende forhold, og jeg er heller ikke fan av måten du framstiller dine meninger omkring saken.. Beskyldninger og hylekor kommer det kun "trygg trafikk" ut av, og ikke TRYGG TRAFIKK (i ordets rette forstand). Beskyldninger og lite refleksjon? Store ord nå.. La oss definere ordene. Å beskylde: å anklage med andre ord. Eller rette beskyldninger mot noen/noe. Å reflektere: Å ha noe under oveveielse, det å tenke gjennom. Vell, tilbake til det jeg skrev. Jeg beskylder ikke, isåfall beklager jeg. Men reflekterer gjør jeg. Les bare gjennom det jeg skrev enda en gang. Men at det kun kommer "trygg trafikk" ut av det jeg skrev vet vell du lite om. Kan nevne at jeg har vært lærer i bilteori og alt hva det inngår på videregående. Her tok jeg nemlig for meg Trygg trafikk som et STORT emne. Jeg er ikke ute etter å forandre verden på en gang. Men litt her og der er en god start syntes jeg. Rart at dere slakter meg fordi jeg sprer min mening om idiot kjøring. Prøver bare å sette et eksempel for de som er yngre her inne.. Du gjør hva du vil med ditt vesen.
kristian08 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Fy faan dette bli mere å mere likt det talent løse forumet til BMW klubben! vil noen legge ut en slik snutt så må da joggu det gå an uten at en hel haug med duster som sansynlig vis ALDRIG har kjørt over 80 km/h byner å mumle med å farlig dette er for livet til alle å enhver,små barn,tanter,onkler å bestemora si som sansynlig vis ikke en gang er ved veien!Å hvem sier ikke att dette er i TYSKLAND der fri fart er nermest en dagligdags ting? Skal sies at jeg såg bare kjapt på filmen,reflekterte ikke spess over verken skilt eller annet men synes nå ikke dette var SUPER dramatisk kjøring! Ja,jeg vet...... jeg er en uforsvarlig DUST i traffikken Hehe.. Jeg skal heller ignorere det du skrev. Til en viss grad. Ser for meg du slenger ut en slik kommentar foran en gjeng med BMWCCNs eldre garde. Tror du hadde slete litt mer med å forsvare deg selv. Nettopp av den grunn at erfaring kommer med alder. Ikke alltid, men som oftest. "en hel haug med duster som sansynlig vis ALDRIG har kjørt over 80 km/h byner å mumle med å farlig dette er for livet til alle å enhver,små barn,tanter,onkler å bestemora si som sansynlig vis ikke en gang er ved veien" Den dagen en av dine nærmeste blir offer for idiotkjøringen til noen andre vil jeg heller høre din mening.. Takk for deg for denne gangen
kristian08 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Legger man ut ting på nettet, så må man regne med at andre kommenterer det også. Tåler man ikke det, så får man la være å legge det ut.. Amen. Er tross alt et diskusjonsforum. Kristian08
wallin Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 hej hopp det är min bil! men frågan var ju om någon var intreserad av att köpa den! jag var inte intreserad av kommentarer om grisekörning den är ju även fin att se på !. om man nu inte gillar bilar med mycket motor men vad ska man ha 693hk till då? ps alla som är i bilen är myndiga
carlhaakon Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 hva skal du med en bil med så mange hester vis den ikke skal brukes?? synes den filmen er dritt tøff jeg. derfor jeg la den ut her siden folk da kunne se hvor bra den går. hvorfor bilen selges egentlig?
wallin Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 jag brukar den bilen på det sätt som du ser på filmen säljes pga nya prosjekt
Dirty Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 kristian08 hva vil du fram til ? haha kan ikke annet en å le, nytter ikke klage til oss, du får gå å klage til eier av video'en vi orker ikke høre på bestefar pratet ditt. iallefall ikke jeg, rå bil kul video. JIIIISESs Halleluja
BMWentusiasten Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Kristian. Det som står i signaturen BLIR sammenlignet med deg og dine holdninger. Ergo så er signatur et identitetsbevis. Har DU problemer med at folk dømmer deg når du skriver noe sånt i din egen signatur, vel, da anbefales det at du fjerner det fra signaturen din. Man blir lett provosert her inne på forumet viss man skal ha slike holdninger som du antyder til. Bruk sikkerhetsbeltet og sov i 15 min om du er trøtt. WE KNOW... ellers var filmen fet, bilen fet, og den bilen som skal selges her, den er også fet! Hvordan svenskene kjører får være opp til de. ce la vie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå