Sir Hofstad Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Vet at jeg solgte mine alt for billig. De med mange eiker er da kulest. (sånn jeg har sendt bilde av)Lykke til med salget. Det er de M3 Yngve la ut bilde av, og jeg synes også de gjør seg bedre enn de andre på bil, men smaken er heldigvis delt Skal oppdatere tråden når jeg får oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 da er det ikke cab felgene hvertfall. Men får du svart på PM som jeg sendte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 tar de vis det er slike priser du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 de der er elsk er på jakt etter 2 slike jeg men tr.heim blir litt langt unna mye skal du evnt ha for og sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hva er prisen på disse egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Pris? Pris og atter pris?? Bilder av de du har også, hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Skal ta bilder og komme med en ordentlig pris. Har svart de som har sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Skal ta bilder og komme med en ordentlig pris.Har svart de som har sendt PM. Ikke fått noe svar.. Hva mener du med komme med ordentlig pris? Det står 1000 på førstesiden.. Er det ikke reelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ikke når bud er høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Har spurt han 2 ganger på Pm, men han kommer ikke med noe svar på pris. Trodde denne J, var noe mere seriøs. Hadde kommet inn så mange bud skrev han, så hadde ikke oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hvis du har et høyere bud, kanskje en idé å skrive hva budet ligger på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Kan stenges? Dette var seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Har vært en salgstråd tidligere også http://bimmers.no/viewtopic.php?t=85679 ... ght=felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg