Patrick B Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Bilen Eu-godkjent til i April 2011 Bilen selges rimelig ved hurtig avgjørelse! Pm for mer info om bilen. Mvh Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 fått skiftet bremseskjold, skiver og klosser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det stemmer. Mvh Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 lyst på en e30 i bytte? ligger prisen på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 lyst på en e30 i bytte?ligger prisen på nå da? Hvilken E30? Prisen er høystbydende over 50tusen Mvh Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 En 90mod 318is.. søk på innleggene mine så skal det ligge noen bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hadde den ikke vært så utrolig langt unna hadde jeg vært interessert :/ Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvis jeg bare får solgt bruksbilen min så er jeg veldig interessert. Hadde vært morsomt med "ren rase i stallen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvis jeg bare får solgt bruksbilen min så er jeg veldig interessert. Hadde vært morsomt med "ren rase i stallen" Ja det er bare å ta kontakt, som sagt tidligere du skal få den billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 du skal ikke ned til oslo en tur snart? Veldig interessert, men bilen er så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvor billig er det denne går da? 35000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvis jeg bare får solgt bruksbilen min så er jeg veldig interessert. Hadde vært morsomt med "ren rase i stallen" Ja det er bare å ta kontakt, som sagt tidligere du skal få den billig Ja, det hadde vært morsomt Hadde jeg bare fått solgt Mercedesen først Hadde det passet å tatt en titt på den en dag? Omså i kveld, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvis jeg bare får solgt bruksbilen min så er jeg veldig interessert. Hadde vært morsomt med "ren rase i stallen" Ja det er bare å ta kontakt, som sagt tidligere du skal få den billig Ja, det hadde vært morsomt Hadde jeg bare fått solgt Mercedesen først Hadde det passet å tatt en titt på den en dag? Omså i kveld, hehe Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb Hva om vi sier til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvor billig er det denne går da?35000kr? Den går billig med rask avgjørelse, men ikke så billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 lite lyst på innbytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg