Patrick B Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 lite lyst på innbytte eller? Beklager, grei bil da. Mvh Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb Hva om vi sier til helga? Til helga passer fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb Hva om vi sier til helga? Til helga passer fint for meg Okey må bli på lørdag/søndag. Har årsfest med Troms Kraft imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb Hva om vi sier til helga? Til helga passer fint for meg Okey må bli på lørdag/søndag. Har årsfest med Troms Kraft imorgen Jeg har en bursdagsfeiring jeg må på i morgen, og så skal jeg på Isbjørnballet (fest for byens jurister og jusstudenter) på lørdag, så kanskje jeg er oppegående utpå søndags ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb Hva om vi sier til helga? Til helga passer fint for meg Okey må bli på lørdag/søndag. Har årsfest med Troms Kraft imorgen Jeg har en bursdagsfeiring jeg må på i morgen, og så skal jeg på Isbjørnballet (fest for byens jurister og jusstudenter) på lørdag, så kanskje jeg er oppegående utpå søndags ettermiddag Den er grei du, men kommer en kar fra Vesterålen å ser på den litt senere idag. Gir deg beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Den er grei du, men kommer en kar fra Vesterålen å ser på den litt senere idag. Gir deg beskjed. Den er grei, Patrick Når han kommer langveisfra regner jeg med det blir salg, krysser fingrene for det for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Hehe, den ble nok solgt ja, til en meget fornøyd ny eier, bilen var en drøm å kjøre hjemover. Blir å opprette en tråd om bilen en gang i nærmeste fremtid, dog jeg tror ikke det blir gjort så veldig mye med den, har muligens en hellakkering på gang, og så carbongrill og frontleppe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Gratulerer med salg Patrick, og gratulerer så mye til deg som heldig kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hei. Fint du er fornøyd Takk Cato, nå tenker jeg må få meg en grei sommerbil snart. (E30 host host) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg