Gå til innhold

BMW 1995 318is Individual #SOLGT#

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb :? Hva om vi sier til helga?

Til helga passer fint for meg :)

Okey må bli på lørdag/søndag. Har årsfest med Troms Kraft imorgen :wink:

Jeg har en bursdagsfeiring jeg må på i morgen, og så skal jeg på Isbjørnballet (fest for byens jurister og jusstudenter) på lørdag, så kanskje jeg er oppegående utpå søndags ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kom akuratt inn døra, vært på jobb og trening idag, har en sånn kursuke denne her uka på jobb :? Hva om vi sier til helga?

Til helga passer fint for meg :)

Okey må bli på lørdag/søndag. Har årsfest med Troms Kraft imorgen :wink:

Jeg har en bursdagsfeiring jeg må på i morgen, og så skal jeg på Isbjørnballet (fest for byens jurister og jusstudenter) på lørdag, så kanskje jeg er oppegående utpå søndags ettermiddag ;)

Den er grei du, men kommer en kar fra Vesterålen å ser på den litt senere idag. Gir deg beskjed.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den ble nok solgt ja, til en meget fornøyd ny eier, bilen var en drøm å kjøre hjemover. :) Blir å opprette en tråd om bilen en gang i nærmeste fremtid, dog jeg tror ikke det blir gjort så veldig mye med den, har muligens en hellakkering på gang, og så carbongrill og frontleppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...