Gå til innhold

Pioneer avh-5900dvd INNSTILLINGER:)


Anbefalte innlegg

Hei

Har et par spørsmål angående innstilling av anlegg i bil. Har et veldig enkelt anlegg(som forøvrig spiller bra nok for meg). Dette består av Pioneer avh-5900dvd headunit, 12" RF punch sub, en billig 4kanals forsterker og de 6orginale høytalerne i bilen.

Høytalerne er koblet direkte til spilleren og sub'en er brokoblet til forsterkeren. Forsterkeren får signal fra spilleren via en phonokabel.

Dette har jeg til nå kun justert inn på forsterkeren, og egentlig vært fornøyd med det. Men var å trykket litt på spilleren igår og fant et hav av innstillinger på den.

Lurer derfor på om noen hadde noen tips, el kjennskap til denne el liknende spiller.

var forøvrig et valg hvor man kunne justere sub'en, men dette fikk jeg ikke til å virke. Kan det ha med hvordan den er koblet til anlegget?

jeg var inne å såg på noen ulike delefiltre også, bl.a et HP filter hvor man kunne velge frekvens.

Lyden kan også justeres etter hvor i bilen man sitter etc..

Noen innspill til en uten veldig stor greie på slikt? :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kunne benytte disse innstillingene må du ha 1 kabel fra hver utkanal på spilleren til forsterkeren. Da vil du kunne justere sub-nivå, fade frem og bak mv.. Er den avansert så har den sikkert 6 linjeutganger..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...