-Lasse- Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 2000 modell e39 M5 vurderes solgt på grunn av behov for stasjonsvogn i nær fremtid. Bilen er totalt ombygget fra 523i. Ny lakk, facelift, stor navi, 19" sommer, 19" vinter, chip, racecats, effektpotter. Går meget bra med 400+ hk. Ta kontakt på pm for prisantydning, bilder og mer info. Innbytte i stasjonsvogn er selvfølgelig aktuelt. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Har du en tråd om bilen, evt pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Info takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleTommy Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 litt info ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winternils Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kunne jeg fått litt info og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kunne du sendt meg litt bilder/info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har mottatt bilder av bilen din, men fikk ikke svar på mine spm jeg sendte tilbake. Fikk du emailen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kosebil skjønner at han er litt tilbakeholden på info ja... man vil ikke at en slik pærle skal bli borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 BMWPower: Det eneste jeg fikk tilbake av deg var en blank side Forresten så ser det ut til at bilen blir solgt til Rogaland i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ny mail sendt Hva er prisen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 kunne tenkt meg info jeg å kanskje et par bilder. på mail p98880400@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Folkens, bilen er mer eller mindre solgt! Kommer tilbake til dere hvis det av en eller annen grunn endrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 budrunde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg