sealed Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 God dag, Bilen Gjelder en 1990modell E34 535iA For en tid tilbake tok automat kassen kvelden, og nå sist helg fikk jeg kjøpt en ny og montert. Men nå går bilen fremover og bakover. Men den girer veldig rart. Nesten som om den hopper over et gir og girer ned til tider da den burde gire opp. Trenger veldig mye turtall for at den vil gire.. Det første jeg tenker er forskjellige hjerner, har søkt litt rundt på nett og funnet en hel del forskjellige hjerner men ikke funnet ut hvem som er til hvilke type kasse. Jeg har funnet ut med VIN nr at bilen jeg tok girkassen ifra er en E32 735i produsert 1987 / 03 med en Automatkasse med navn 4HP22/EH Og den ødelagte kassen som satt i min 535 er en 4HP22/H Noen som har noen tips? Mvh Kenneth
sealed Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Ja, skal være kjørt godt igjennom. peilet ofte og nivå ligger godt
nimitz Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Siden kassene ikke er identiske ville jeg ha spurt på et BMW verksted. Og begynne og bytte noe før du vet noe mer vil vel være dumt.
sealed Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 jeg har en hjerne om du trenger. Har du hjerne som du vet passer min nye kasse?
Morty999 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 har en ifra 87 mod, så regner med att det er samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå