glennarl Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Har en RB26 motor og gir, komplett med ALT som jeg skal selge. Motor og gir står enda i bil, holder på å demontere. Ved rask avgjørelse kan hele bilen gies med, men den er totalt ribbet og skadet på ene siden. Motor og gir fungerer utrolig bra. Veldig bra mulighet om du vil ha en bra motor og en presis girkasse i bilen ved f.eks drifting. Ta kontakt for mer info. gøy å tatt i en bmw? kan byttes vekk http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=
wabby Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Må si du vekte liv i guttedrømmene til en kamerat av meg nå. Han kunne tenkt å hive den i en 200sx. Noen prisantydning på den dersom den hadde blitt hentet?
glennarl Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 45tusen ved vask henting. det er en kjempe motor med twin turbo, nismo eksos. bakaksling følger med.
glennarl Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 hadde det ikke vert gøy å hatt denne i en bmw?
FEDNO Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 kan jo slenge den inn i en mini morris... LOL hadde gått heftig bra det.... :D
glennarl Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 hehe tror ikke det hadde vert plass i den:P
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 hadde det ikke vert gøy å hatt denne i en bmw? Bare slit.... Ikke noe morru...
djscream Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 har en Sr20DE , hadde hatt lyst på en sr20det i min Nissan Primera gt 2.0 ^^ Nissan min går mye bedre enn 320n min :< Om noen har noen deler for å gjøre Nissan min sprekere så rop ut ^^
glennarl Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 det hadde ikke vert så mye arbeid å få den i en bmw
djscream Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 ikke? hvordan er det med på eu kontroll med dette da godkjenning ?
glennarl Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 blir vel omtrent det samme som om å bygge om bilen til m5 eller andre ting.. det er jo bare en annen motor. Skal vel være mulig å godkjenne med rette papirer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå