Hoem Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Selger en helt ny og aldri brukt aerodynamik fanger til E34! Selges grunnet endring i planene! Følger med monteringssett! 2300(koster 2700 på motortechnik med monteringssettet) På koed koster den 2422 kroner! Om det er med monteringsett da, vet jeg ikke!§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 BUMP, Er forresten ikke bilen på bildet ! Fangeren er ulakkert og er av typen du setter på orginalfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hei du, se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hei, fikk ikke svar på mobilnr du sendte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 har du et bilde av denne fangeren direkte forfra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Det aktuelle objekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 har du et bilde av denne fangeren direkte forfra?? Her er bilde av en bil med samme fangeren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Lurer bare på å droppe og selge den og heller legge ut M5 frontfangeren jeg har kjøpt... Om jeg ikke får noe salg på denne så blir det å lakkere begge og se hva som tar seg best ut Ser så jævlig fin ut på gamle bilen din den der Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 monteres denne direkte på orginale fangeren eller?? så bra ut den på den bilen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jepp, den monteres på orginalfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Jo vil gjerne ha den eg, men vanskelig for øyeblikket. Ka pris kunne du tenke deg for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 ikke under 2300 hvertfall, den er jo som sagt helt ny og eneste grunn til salg er at jeg har en orginal M5-fanger som jeg tror vil passe bedre på bilen min opp mot m5 skjørt og m5 hekk, men om jeg ikke får noe mer enn 2300 for den så blir det til at den får ligge her og heller selge m5 fangeren, eventuelt lakke begge og bruke slik som det passer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 makan til luksusproblem hoem... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg