bmw-mads Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Jeg har en bmw 318i som har rullet rundt to ganger som jeg fikk kjøpt billig Også fant jeg en delebil, så nå skal jeg lage ett lite prosjekt om opprettinga, styling og lakkering + noe småtteri! : ) Undrer litt på hvordan man kan få litt mer effekt ut av motoren, har alt erstatta katalysatorn, og kjøpt powerfilter og effekt anlegg : ) noen som har noen ide-er? =D Ting som skal gjøres: (som jeg vet om nå) -Bytte tak (done) -Bytte ruter (done) -Sote ruter -m3 bodykit etter hvert -bytte skjermer forran og bak (done) -demontere inntreør for og støvsuge bort glass. (done) -legge opp ledninger til anlegg (done) -bytte h. bærebru bak (done) -bytte diff (done) -bytte baklykter -sette på m3 spoiler (pm vis noen har en) =) -skaffe m3 felger -skivebrems bak -lakkere mørk lilla Bilder kommer i morgen =) tar gjærne imot tips osv siden jeg er relativt fersk på dette her Noen som har? til høre side? =) noen som har 2 stk!? Har også noen deler jeg vil selge: Bakrute (hel) bakfanger fram skjærmer 318 diff har også forstilling vis noen er inntresert! =)
Lars89 Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ser ut som du har litt å holde på med i vinter, men det er bare gøy! Ville bytta motor, f.eks til en IS når jeg først var i gang. Lykke til!
Glenn-Andre Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ser ut som du har veldig mye å gjøre i vinter. Håper virkelig du gjør dette bare for at du kjeder deg. Bilen er ikke skakk siden den har rulla rundt ? bilen må vel stå i jigg når du skal bytte taket ?
bmw-mads Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Ser ut som du har veldig mye å gjøre i vinter. Håper virkelig du gjør dette bare for at du kjeder deg. Bilen er ikke skakk siden den har rulla rundt ? bilen må vel stå i jigg når du skal bytte taket ? bilen er ikke skakk =) jeg gjør dette for det er bedre enn og kjøre golf?!?! : D
Marius_e30 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Ser ut som du har veldig mye å gjøre i vinter. Håper virkelig du gjør dette bare for at du kjeder deg. Bilen er ikke skakk siden den har rulla rundt ? bilen må vel stå i jigg når du skal bytte taket ? Man trenger ikke å sette bilen i jigg for å bytte takplate=)
bmw-mads Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Ser ut som du har veldig mye å gjøre i vinter. Håper virkelig du gjør dette bare for at du kjeder deg. Bilen er ikke skakk siden den har rulla rundt ? bilen må vel stå i jigg når du skal bytte taket ? har bytta tak nå trengte nok ikke jigg gitt : D
babjorn Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Nice bra jobba,morro å se folk fikse ting som andre tror er liten vits med Fleste hadde vel vraka hele bilen hehe
bmw-mads Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Nice bra jobba,morro å se folk fikse ting som andre tror er liten vits med Fleste hadde vel vraka hele bilen hehe takk takk : )
gnmfr Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 10poen for innsats di fleste hadde nok gitt faen ja hehe:D
bmw-mads Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 10poen for innsats di fleste hadde nok gitt faen ja hehe:D takktakk
Z1 Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hva jobber du med ??? Som har så stor arbeidslyst . Stå på
Eksos Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Du skal iallefall ha cred for å starte på ett såpass stort prosjekt! Ligger det overhode noe fortjeneste i dette kontra å kjøpe en ferdig bil? Eller liker du å ha noe å gjør på? Her har du iallefall de baklyktenne du kikker etter.. http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=23_36&products_id=64
bmw-mads Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Hva jobber du med ??? Som har så stor arbeidslyst . Stå på går siste året på skole jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå