Tor Atle Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Fant denne i en carport i høst. En del rust, men det skal fikses. Teknisk veldig bra. Det er en 1978mod 320\6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 kan bli rå den me litt maling og diverse:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ble bedre bare med en vask. Skal nok få litt ny lakk + div. Men prioriterer å få den rust fri og eu godkjent. Begynte med og fjerne zender plasten, vet ikke hva jeg gjør med den enda. syntes den er finest uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 var noe kjent med den bilen hehe... btw, fikk ikke til moddinga helt... ble litt bugg... får prøve litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 var noe kjent med den bilen hehe... btw, fikk ikke til moddinga helt... ble litt bugg... får prøve litt senere hehe, hørres godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Her er min. Venter på bare veier, så jeg kan kjøre den på pkk, og til plassen den skal stå og bli ferdig. August er målet. Det blir dyrt, men jeg har hatt bilen såpass lenge at den fortjener å bli bra igjen. RF16486 om noen kjenner noe til den. EDIT: Fine. Glemte bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Fine E21'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Meget bra bilder ørjan,du må ta noen av min og i sommer bilen din er sykt pen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Sleng inn noe flere bilder hvis du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Nydelig bil Ørjan!! Kjøpt den sånn eller restaurert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Nydelig bil Ørjan!! Kjøpt den sånn eller restaurert? Tusen takk Kjøpte den resturert, men er ikke helt 100% ennå. Må gjøre litt innvendig, men det er ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Skikkelig perle av en bil du har der! Liker linjene veldig godt på E-21. Men foreslår du døper om den her tråden til din egen, siden her ligger en annen tråd under ''Den store E-21 bildetråden'' Så er det enklere og sammle all de andre under samme tak. Her er den: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=71861 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Legger ut noen flere bilder ettersom jeg har fått hvite blink.. Syns det gjore seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Ble en helt annen bil nesten ble grommt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå