davrin Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Se der ja! Detta så ikke ille ut Ørjan! Hvor mye har du planer om å senke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Se der ja! Detta så ikke ille ut Ørjan! Hvor mye har du planer om å senke? jeg vet ikke enda, men skal ikke være store klaringa mellom dekket og buen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Gromt Ørjan,glede meg bare t våren når me ska ud å gli heille gjengen ha felgane sån de e,passte jo skam bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 utolig pen bil! ble en helt annen bil med RS-ene! synst du skal holde de i den fargen de er nå jeg, passa godt til blåfargen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ble dritrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Herlig bil! Si ifra om du skal selge! Mvh Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Herlig bil! Si ifra om du skal selge! Mvh Patrick Skal nok ikke selge på en LAANG stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Utrolig pen bil dette her Ble sinnsykt fett med BBS RS felger! De hører godt hjemme på E21 Skjønner du er i tvil angående lakkering av de, men jeg tror kanskje jeg ville vurdert å lakket de i sølv, men er usikker selv hva jeg synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har så utrolig lyst på en E21, da helst en 323i. Gratulerer med et nydelig eksemplar. For å være helt ærlig likte jeg originallysene foran bedre, og liker oransje blink bedre enn hvite (sikkert i mindretall der ). Pent med BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Har så utrolig lyst på en E21, da helst en 323i. Gratulerer med et nydelig eksemplar. For å være helt ærlig likte jeg originallysene foran bedre, og liker oransje blink bedre enn hvite (sikkert i mindretall der ). Pent med BBS. Tusen takk! Kjekt med kommentarer Du høres litt mer ut som en som liker alt orginalt. eller? Jeg synes heller ikke at det er akkurat stygt mes kommune blinkersa framme, men hvite er finere Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Tusen takk! Kjekt med kommentarer Du høres litt mer ut som en som liker alt orginalt. eller? Jeg synes heller ikke at det er akkurat stygt mes kommune blinkersa framme, men hvite er finere Ørjan Ikke aaaalt. Senk og BBS er lov Men for all del, virker ikke som om du gjør noe feil med bilen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Tusen takk! Kjekt med kommentarer Du høres litt mer ut som en som liker alt orginalt. eller? Jeg synes heller ikke at det er akkurat stygt mes kommune blinkersa framme, men hvite er finere Ørjan Ikke aaaalt. Senk og BBS er lov Men for all del, virker ikke som om du gjør noe feil med bilen uansett. Jo takk du . Du trenger ikke være redd for at dette skal bli en ''glassfiber'' bil, med seidel styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ja da har jeg handlet meg ''nye'' stoler til e21'en Det ble ikke orginale for de er sinnsykt vanskelige å få tak i, så jeg kjøpte noen fra en tidlig e30.. Jeg er veldig fornøyd med dem! Flere bilder kommer senere når de er montert i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Are Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 var da orginale e21 recaro som stod framme i bilen din? og e du interesert og selja dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 blir bra me di stolene der ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå