~psycho Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Her har det vært action siden sist ser jeg. Takker for alle svar, og sympatien. Regner med dette er det beste stedet for å få "forståelse" for hvor surt det er når man bulker bilen Jeg må bare si at jeg rygget ganske fort ut av garasjen, pga det går littegrann oppover akkurat når jeg kommer ut av garasjen, så for å komme opp så trenger jeg litt fart når det er blank is (Jada, jeg kunne ha gruset, men jeg hadde aldri sett for meg at dette skulle skje ;p). Selv om jeg heretter kommer til å følge nøye med før jeg rygger ut for å si det sånn. Reaksjonsevnen ble nok preget av en ørliten sjokktilstand med en gang, og det tok nok noen tiendeler før det i det hele tatt gikk opp for meg hva som skjedde. Ble rimelig paff med en gang, for å si det sånn. Hadde ikke heelt ventet meg det. Porten skal i utgangspunktet være sikker, sånn at den skal gå rett opp igjen når man treffer noe, men det skjedde ikke her, det tok iallefall rimelig lang tid før den gikk opp igjen, iallefall føltes det sånn. Og ettersom den lagde såpass med skade så har den nok ikke fungert optimalt. Porten er vel ca 3 1/2 år gammel. Skjønner at folk vil se bilder, men jeg står nå på tur for en utenlandsweekend. Skal få lagt ut et par bilder i begynnelsen av neste uke. Så da er det bare å holde tråden varm så lenge ;p enten det handler om tips eller reaksjonsevner, høhø.
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Er gjerne ikke porten sin feil.. Dersom du kom i litt fart tenker jeg nok du kilte porten også Og da går de ikke opp nei
~psycho Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Nei, sant det. Skal ikke skylde for mye på porten her.. Var vel helst jeg som sikkert kom borti knappen da jeg satte meg inn i bilen, så det var nok et resultat av min egen idioti i første omgang, dessverre Men likevel forferdelig frustrerende.
Ivanrogov Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Neste bilkjøp får du satse på Touring og takrails
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 sur uhell... merker at jeg er interresert i å se bilder ... menne, noe gøy
~psycho Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Ja, ikke sant Har fått en del kommentarer på det her i løpet av dagen for å si det sånn. Kan ikke annet enn å ta det med et smil, selv om det er jævlig surt, så er det jo også litt komisk Kan jo også skyte inn at naboen min hadde også et uhell med porten sin.. Der var det riktignok ikke biler involvert, men han skulle inn i garasjen å kjøre ut bilen, fikk sola midt i trynet + at han måtte gå i sine egne tanker, han så ikke at porten var på vei ned. Han fortsatte å gå helt til han skallet i porten så han falt i bakken med en mild hjernerystelse og et kutt i panna Porten var ikke helt nede selvfølgelig, men hadde kommet såpass langt ned at den traff pannen hans. Kona stod bak å kunne ikke annet enn å le, tross skaden hans hoho.
Ivanrogov Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 205p på reaksjonstesten btw. 0.145 som beste! (flaks )
Scampi Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jeg må bare si at jeg rygget ganske fort ut av garasjen, pga det går littegrann oppover akkurat når jeg kommer ut av garasjen, så for å komme opp så trenger jeg litt fart når det er blank is Ah, det forklarer farten
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Har gjort det flere ganger, så vet at det er mulig hvertfall.. Har gjort det til en grei huskeregel at jeg kjører ut med vinduet nede, og da hører jeg om porten går ned eller aktiveres.. Bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå