325ti Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2035274 hvorfor er prisen på denne synket med 50 k på et år? Maze? noen som vte noe om bilen?
Espen M33 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Når jeg ser det pedalfestet der og samtidig tenker på hvordan mitt ser ut, så tenker jeg følgende: Det er nok ikke bare litt rust der... Dørkmatta bør ut snarest for å se hvordan det står til med resten av gulvet. Jeg gjorde det heldigvis i tide, så jeg slapp unna med litt lett overflaterust.
325ti Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 ja, den er jo grei, men en pris endring på 50 000 på rundt et år? er meget tiltalende den m3'n der
StianA Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 står jo vinterpris da;) og det er jo litt jobb på den men fin bil er det i hvertfall
Espen M33 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Om man skal være helt ærlig (jeg er kanskje det litt for ofte) så synest jeg fortsatt ikke at det der er noe røverkjøp. Ja, bilen er meget pen, var iallefall det da jeg så den sist for et par år siden. Men: - Den er lakkert i uoriginal farge - Den hadde såvidt jeg kan huske ikke allverden av historikk E30 M3 har hatt en verdistigning av en annen verden de siste årene. Men nå har det blitt mer slik at det er de originale bilene med god historikk som er salgbare for gode summer. De uoriginale oppnår også til tider høye summer, men ikke sammenlignbart med originalbiler. Når det attpåtil er påkost på dem så må selvfølgelig prisen ned.. Er det f.eks bra med rust i gulvet så koster det sitt det, om man da ikke er fagkyndig på området. Men fortsatt er det mye jobb. Så. Kanskje er ikke markedet for disse bilene større enn at 149.000,- er det man kan få?! Selger skal uansett ha ros for å oppgi at bilen har feil og mangler.
OverKill Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Det pedalfestet ser ut som mitt og jeg gruer meg til den jobben for å si det sånn! Tror det kan være mere ''brunt'' i det golvet der...
Espen M33 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Det pedalfestet ser ut som mitt og jeg gruer meg til den jobben for å si det sånn! Tror det kan være mere ''brunt'' i det golvet der... Hehe, du kan bare glede deg... Nei da, trenger ikke å være så ille... Men at det er mer, ja garantert.
R Andersen Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Jepp, fikk en "liten" overraskelse når jeg fjernet teppet i min også. Det er dessverre mye rust på E30..
Espen M33 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jepp, fikk en "liten" overraskelse når jeg fjernet teppet i min også. Det er dessverre mye rust på E30.. Mitt gulv var egentlig veldig bra. Kan nesten kalle det for rustfritt. Men en liten vannlekkasje sørget for at det ble vått under teppet. Innen jeg fikk tatt ut teppet hadde det blitt noe overflaterust der, samt litt nede, inne i festet til gasspedalen. Heldigvis bare å pusse bort
SSM Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jeg og reagerte litt på denne bilen her. Husker den var til salgs ikke så lenge etter jeg kjøpte min for rundt 200.000 (?). KM på den bilen er heller ikke noe serlig høy. Står jo at felgene ikke fulgte med da. Hadde rust i gulvet på min jeg og, men ikke hull heldigvis. Teppet var vått som bare det! Slipte alt helt ned til stålet med stålbørste så var det på med rustkiller. Håper det holder i en stund. Min har heller aldri blitt kjørt en eneste vinter etter den kom til norge.
R Andersen Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Men en liten vannlekkasje sørget for at det ble vått under teppet. Det er det jeg har hatt også, men jeg var litt treig med å ta det ut. Det hadde nok spart gulvet litt, men ikke alt da det var en del ved fothvileren også.. Men men.. Den skal jo uansett pusses opp, så det blir nok bra etterhvert!
Simon S Arvesen Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jeg og reagerte litt på denne bilen her. Husker den var til salgs ikke så lenge etter jeg kjøpte min for rundt 200.000 (?). KM på den bilen er heller ikke noe serlig høy. Står jo at felgene ikke fulgte med da.Tror du den lave km stemmer når den ikke kan dokumenterest, da må det ta med en klype salt mener jeg. Lekker bil, men jeg hadde tatt ut teppe og tatt rust i dørk før salg. Men om selger ikke er kyndig og må ha den på verksted blir d fort dyrt.
325ti Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 er liksom det, prisen er grei og bilen er nydelig. og ta litt rust ser jeg ikkle sort på. hmm.
Larsinnj Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Pedalfestet mitt så slik ut også etter vannlekasje, og etter at alt vannet rant av varmeregisteret, men ingen rusthull. Bare litt på overflaten. Men man vet jo aldri da.
mAZE Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Får svare litt jeg også da.. Det er forøvrig rust i motorrommet. I torpedoveggen, øverst oppi ved vinduet. Begge sider. Var litt rust på pedalfestene når jeg hadde den også, men det har blitt mye mer nå der jeg. Under mener jeg å huske at den var forholdsvis bra for rust. Foruten jekkfestene da såklart. Felgene som sitter på nå er helt forferdelige.... Carboninnsuget handlet jo jeg av R Andersen, så ting tar tid. Fargen er vel egentlig finere på bildene enn i virkeligheten synes jeg. For den er mer grønn irl. Men synes vel ikke prisen er så ille nå, han taper bra på denne her. Jeg solgte den for 190000,- til han tror jeg det var. Og da var ikke 18" felgene med. (ikke at de drar noe opp på den bilen synes jeg da) Og ang km-stand. Om den stemmer eller ikke vet ikke jeg. Hadde gått 84000 eller noe når jeg fikk den. Solgte den når den hadde gått 85000. (litt over ett år. ) Men selv om bilen har gått lite, så blir det rust. Rusta ser ikke på km-stand, men på alder. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå