Espen M33 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jeg er konsekvent: Jeg driver litt med import av biler. I den forbindelse har jeg gitt meg selv en linje som jeg skal følge uten avvik. Linjen kan vel enkelt og greit sies så enkelt som følger: Om en bil mangler servicehistorikk, ja så er det en grunn til det. Det finnes et ordtak som heter: Ingen regel uten unntak. Men det tar slett ikke jeg sjangsen på i samband med bilhandel. Tar sjangsen på å satse en hundrings på at oppgitt kilometerstand på denne bilen ikke stemmer. Den som kan vise meg dokumentasjon på at min påstand ikke stemmer kan få hundringsen sendt i posten eller oppgi kontonummeret sitt til meg så skal jeg overføre den.
Kristian Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 hehe, sender deg kontonr mitt på pm jeg espen;) kan vel legge inn ett par ord jeg å da, siden det var jeg som tollet denne bilen og faktisk er første registrerte eier på denne i dette landet. bilen var meget pen og bra når jeg hadde den, jeg fikk overhalt registeret samt byttet til kjedestrammer fra 3.2 litern. samt att jeg byttet en del andre slitedeler på motor, og eksosanlegg fra supersprint. jeg visste da om rusten som var på hjørnet ved vinduet. så det andre som har dukket opp av rust, har kommet frem ganske kjapt. alt i alt så trur jeg dette er godt vedlikeholdt bil, med en fargekombo som skiller seg noe ut, som trenger litt kjærlighet. så trur nok ikke prisen er ille nå... (nei jeg kan ikke dokumentere km.stand espen)
Espen M33 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Registeret på S14 blir ikke utslitt på 80Tkm. Men som skrevet tidligere i denne tråden. Jeg husker at bilen så meget pen ut den gang for to år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå