sil80 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hei, selger ett par NYE, aldri monterte M3 sideskjert til e36 coupe. De er av merket FK-Automotive GmbH. Selges til førstemann med 500kr. De er forresten lakkert i fargen midnight blue. Må hentes nær Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Er de komplette? Med de proppene å sånn liksom? Strøkene? Bilder? Kan komme å hente på lørdag i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ja, de er strøke. Rett fra lakkerern for å si det sånn. Propper? Litt usikker på hva du mener. Det er ikke org bmw skjørter dette, så det er ikke noe annet enn selve skjørtene som selges. Men du kan få med limtube som jeg kjøpte av lakkerern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ok. Har du bilde da?Regnet med det var det når det stod m3 coupe sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 kan du sende dem mot betaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 De ser akkurat sånn ut, bare i blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe hva skal jeg pakke de inn med? Tror nok de må hentes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 en papp eske. fikk akk tilsendt noen skjørt. de var surra inn i en hel haug med papp å plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ja det er jo en mulighet kanskje... får se om noen vil hente det først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 ja er jo enkelt å pakke dem inn i papp, koster svært lite å sende med posten også. men du har visst bestemt deg, så ikke regn med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 ja er jo enkelt å pakke dem inn i papp, koster svært lite å sende med posten også. men du har visst bestemt deg, så ikke regn med meg. Ok da regner jeg ikke med deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jeg kan fortsatt hente til lørdag. bare en time til drammen herifra. Hvor? kan du møte meg ett sted(da jeg ikke er super kjent i drammen ) ved togstasjonen elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sil80 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Fortsatt til salgs... Send helst PM hvis du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå