Gå til innhold

e-36.325 smøring-oljetrykk???


gt325
 Share

Anbefalte innlegg

ossen blir det med oljetrykk og varm olje når du bruker en sånn bil til drifting??? blir det dårlig tykk etter vært når du ligger mye i sving?skvulper og litt rundt i bånd panna ve sånn kjøring.og blir vell litt dårligere med smøring?

finnes det noe rimlig du kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

veit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor??

Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet

Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med.

Kommer ikke utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

veit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor??

Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet

Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med.

Kommer ikke utenom.

sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

veit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor??

Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet

Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med.

Kommer ikke utenom.

sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg

Ja, det er jeg enig i. Drivverk går i støkker, om det ikke er skikkelig dimensjonert. Er spesielt imponert over M50 motorene. De tåler masse hærjing. Er ikke motoren jeg bekymrer meg for når det går litt hardt for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å bruke en olje som er "beregnet for formålet".

Ikke at jeg er noen ekspert, men ville ikke kjørt vanlig 10w40 f.eks. Skal nok ikke mange rundene til før den er tynn som "vann", og da ligger lagrene tynt an :D

Selv bruker jeg Agip Racing 10W60 og er godt fornøyd sålangt. Hyggelig pris på den er det og :wink:

Forhandler: www.ndias.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...