gt325 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 ossen blir det med oljetrykk og varm olje når du bruker en sånn bil til drifting??? blir det dårlig tykk etter vært når du ligger mye i sving?skvulper og litt rundt i bånd panna ve sånn kjøring.og blir vell litt dårligere med smøring? finnes det noe rimlig du kan gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Sitter skvalpeplate skrudd fast i motorblokka. Tror det skal gå greit. Jeg har kjørt min på bane, ingen oljelampe som lyste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt325 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 hei veit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Høyt turtall og sladding hele tiden er vel aldri det optimale for noen motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Høyt turtall og sladding hele tiden er vel aldri det optimale for noen motor! bmw liker turtall og sladding, iallefall min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt325 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 litt skruing har ingen dødd av men greit og høre når mann er usikker har jeg lært gjenom div år med motorsport men takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom. sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom. sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg Ja, det er jeg enig i. Drivverk går i støkker, om det ikke er skikkelig dimensjonert. Er spesielt imponert over M50 motorene. De tåler masse hærjing. Er ikke motoren jeg bekymrer meg for når det går litt hardt for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Vil anbefale deg å bruke en olje som er "beregnet for formålet". Ikke at jeg er noen ekspert, men ville ikke kjørt vanlig 10w40 f.eks. Skal nok ikke mange rundene til før den er tynn som "vann", og da ligger lagrene tynt an Selv bruker jeg Agip Racing 10W60 og er godt fornøyd sålangt. Hyggelig pris på den er det og Forhandler: www.ndias.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå