gt325 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 ossen blir det med oljetrykk og varm olje når du bruker en sånn bil til drifting??? blir det dårlig tykk etter vært når du ligger mye i sving?skvulper og litt rundt i bånd panna ve sånn kjøring.og blir vell litt dårligere med smøring? finnes det noe rimlig du kan gjøre med dette?
Bimmerlars Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Sitter skvalpeplate skrudd fast i motorblokka. Tror det skal gå greit. Jeg har kjørt min på bane, ingen oljelampe som lyste
gt325 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 hei veit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor??
Torminator Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Høyt turtall og sladding hele tiden er vel aldri det optimale for noen motor!
Dirty Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Høyt turtall og sladding hele tiden er vel aldri det optimale for noen motor! bmw liker turtall og sladding, iallefall min
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet
gt325 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 litt skruing har ingen dødd av men greit og høre når mann er usikker har jeg lært gjenom div år med motorsport men takker for hjelpen
OLEZZ Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom.
Dirty Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom. sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 heiveit den normalt ikke lyser. men det er vell ikke det opptimale for motoren?høyt turtall og sladding hele tiden med varm motor?? Det er selvsagt aldri optimalt for motorens levetid. Hærjer man, må man skru litt også. Det hører med i gamet Det samme har jeg erfart med alle biler jeg har hærjet med. Kommer ikke utenom. sant så sant, men er man heldig kan man kjøre en sessong med herjing uten å løfte en skrue på motoren. er heller drivværk og div som får kjørt seg. iallefall hos meg Ja, det er jeg enig i. Drivverk går i støkker, om det ikke er skikkelig dimensjonert. Er spesielt imponert over M50 motorene. De tåler masse hærjing. Er ikke motoren jeg bekymrer meg for når det går litt hardt for seg.
Erik_S Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Vil anbefale deg å bruke en olje som er "beregnet for formålet". Ikke at jeg er noen ekspert, men ville ikke kjørt vanlig 10w40 f.eks. Skal nok ikke mange rundene til før den er tynn som "vann", og da ligger lagrene tynt an Selv bruker jeg Agip Racing 10W60 og er godt fornøyd sålangt. Hyggelig pris på den er det og Forhandler: www.ndias.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå