Jørgen Lie Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 handla hel kjørbar delebil i går. så tenkte å lufte intr for deler.. nå får jeg ikke plukket av noe å evt sendt i posten før helga i uke 50, altså 12-14des.. har ikke bilder av bilen enda.. 4 dørs med takluke..
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Jeg er kanskje interessert i noen deler bare å si fra det. bilen står i krsund nå da.. men begrensa plass å skru på, og må ha bilen kjørbar hjem til Smøla der den skal ribbes etterhvert.
MGR Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 hva med lister? har du det? de listene som holder fast teppe, i dørstokken? i bra stand?
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 hva med lister? har du det? de listene som holder fast teppe, i dørstokken? i bra stand? jaa, skal vel være der de ja har ikke sett så masse på den faktisk.. men tror nok listene er der ja.
jan bmw Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 ka farge er da på den har ein venn so trenge 2 sjerma vis di er røde
Jørgen Lie Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 ka farge er da på den har ein venn so trenge 2 sjerma vis di er røde de er grå og ikke noe å ha desverre
Jørgen Lie Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 ingen som trenger noe?? bilen går på skroten når jeg har ribbet den for deet jeg skal ha
M3 Yngve Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Er det servo på den?? Trenger den "stang" som sitter mellom ratt stammen og servo tanstanga Den er kortere på E30 med servo. Ønsker komplett med begge ledda.
Jørgen Lie Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Er det servo på den?? Trenger den "stang" som sitter mellom ratt stammen og servo tanstanga Den er kortere på E30 med servo. Ønsker komplett med begge ledda. det er jeg ikke sikker på faktisk. men skal sjekke det ut når jeg får tid til å se på den. eksamen å f***skap for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå