shvein Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lurer på om det er vanlig at vannpumpa på e34 låser seg? Sjedde putselig uten forvarsel. Mista alt vannet Mye styr å skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 hvilken motor er det? både 12 og 24 ventilern er ganske så greie og skifte. er det en m20 så skift reg reim og strammer i samme slengen. om det er vanli, jeg har opplevd det engang på 12 ventilern. men vanlig tror ikke jeg det er. er vell bare et tegn på at den burde vert skiftet for noen km siden;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shvein Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Seff lurt å skrive ka motor det er 520i 24v så blir vel m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shvein Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 hvilken motor er det? både 12 og 24 ventilern er ganske så greie og skifte. er det en m20 så skift reg reim og strammer i samme slengen.om det er vanli, jeg har opplevd det engang på 12 ventilern. men vanlig tror ikke jeg det er. er vell bare et tegn på at den burde vert skiftet for noen km siden;P Får bare gå ut å prøve Håpe det ikke er noe anna som e gale der! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 anywwhoo ganske grei jobb. sørg for og kjøpe en ny en med stål skovler. ikke plast skovler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå