Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 97 316 compact e36.

Lurer på hvordan mann nustiller service lampene?

har prøvd med prøvelampe mellom pol 7 på diagnosekontakten og til jord men detta fungerte ikke.

Noen som vet en metode som fungerer?

Har selvfølgelig byttet olje å greier da;)

Skrevet
Ta en ledning i stikk nr.7 og til jord,og tenninga skal være på.. Hold den der i ca 20 sec så er den tilbakestilt...

stikk nr 7? forklar

vil å gjerne få nullstilt den..

kan ikke gjøre noe sånt på andre ting også? f.eks airbaglyset.. eller må man koble den til datan(eller den de fjerne det med, husker ikke navnet)

Skrevet
Ta en ledning i stikk nr.7 og til jord,og tenninga skal være på.. Hold den der i ca 20 sec så er den tilbakestilt...

okei, da prøver vi den metoden, men skal den stå på hakk 1 eller 2 på tenningen?

Skrevet

stikk nr 7? forklar

vil å gjerne få nullstilt den..

kan ikke gjøre noe sånt på andre ting også? f.eks airbaglyset.. eller må man koble den til datan(eller den de fjerne det med, husker ikke navnet)

når du tar opp panseret så finner du en diagnosekontak, hvor den er er forskjellige på hvilke modell du har,

når du tar av lokket på den så finner du en kontakt, der er det masse poler som er merket med forskjellige tall, der finner du nummer 7;)

litt rart forklart kanskje? :D

Skrevet

jeg gjorde det akkurat når, satte tenningen på hakk 2 med lysbryteren helt ute, så tok jeg en kabel å satte mellom pol 7 og minus på batteriet, da begynte alle de grønne lampene å lyse.

da er det vell i orden?

er det ikke jo færre lamper som lyser jo nærmere service nærmer det seg?

Skrevet

jeg gjorde det akkurat når, satte tenningen på hakk 2 med lysbryteren helt ute, så tok jeg en kabel å satte mellom pol 7 og minus på batteriet, da begynte alle de grønne lampene å lyse.

da er det vell i orden?

er det ikke jo færre lamper som lyser jo nærmere service nærmer det seg?

Skrevet

airbag lampa mi begynte og lyse nå, kan jeg gjøre dette for at den skal skutte og lyse?

skal på eu på tirsdag så kunne vært greit om den ikke lyste da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...