Glennski Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hei. Har montert anlegg i min E36. Men legger merke til at hattehylla rister veldig når det er sanger med litt trøkk i. Er det noen måte å få festet hylla på, for den er vel ikke festet bak ved ruta? Noen som skjønner problemet? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Skjønner det ikke men har samma problem =p gleder meg til å se svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Her tror jeg det holder å spille høy musikk og klemme på forskjellige plasser til det er stille.. Det er jo bare noe som vibrerer, da BMW ikke tok hensyn til 12" subber i bagasjen Så legger du noe i mellom eller skrur fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Her tror jeg det holder å spille høy musikk og klemme på forskjellige plasser til det er stille.. Det er jo bare noe som vibrerer, da BMW ikke tok hensyn til 12" subber i bagasjen Så legger du noe i mellom eller skrur fast. Ja, er jo tydelig vibrasjon som er problemet. Skal se om jeg får noe til imorgen. Men hvor skal jeg skru fast? Kan jo ikke akkurat skru rett i hylla, da det vil synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Du må først finne hvor det vibrerer.. I min e36 fant jeg stedet og la bare noe i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Du må først finne hvor det vibrerer.. I min e36 fant jeg stedet og la bare noe i mellom. Okei, da prøver jeg det Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 en løsning som fjerner problemt permanent er og ta ut hyllen og legge inn dempings materiale, jor de med bilen til en kamerat heilt slutt på kliring, dempematter selges på dei fleste stereo butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hadde samme problemet selv. Gjorde det ganske enkelt, dyttet en bit isopor og en svamp oppimellom hattehyllen og metallet under, kanskje ikke den mest elegante løsningen, men ingen ser det uansett, og det funker. Ingen lyder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ville gått for skikkelig demping av hatthylla jeg, er beste metode for å bli kvitt skrangling. feks disse. legges da på karosseriet http://installbay.no/product_info.php?c ... cts_id=679 og denne legges under selve hatthylla http://installbay.no/product_info.php?c ... cts_id=249 Skal bli lite med skrangling etter dette iværtfall men om man vil legge penger i dette er opp til vær og en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Eventuelt kjøre en patron med byggskum under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Håper jeg aldri kjøper meg en bil med byggskum i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Haha^^ nei, men hadde sikkert funka =D hadde vel pressa ut bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå