Gå til innhold

Hylle - E32 740i


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Bedre aks

-Lavere drivstoff forbruk

-Lavere vekt

-Lettere og kontrollere bilen

-Lettere og sparke dekk på en kontrollert måte.

Er litt lei automat nå, har det på 730'en også. Men for all del. å cruise med disse bilene samtidig som du har automat er sinnsykt gøy.

Har tenkt meg på diverse treff i sommer ja! så da sees vi nok!

Satser på å få kjørt en hel del med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre aks:chip tuning

Lavere forbruk: chip

Lavere vekt:carbon og racingstoler

Lettere å kontrollere: bedre sjåfør

Sparke dekk: diff sperre og vinterdekk:p

Aldri blitt lei automat..hater manuelle kasser as..skikkelig nedtur..man kan jo ikke snakke i tlf, ta en røyk og gire samtidig i bytrafikk..er bare slitsomt med manuell..

Ja skal bli artig å sammenligne sjuerne..kommer an på hvilke felger jeg har til sommern..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre aks:chip tuning

Lavere forbruk: chip

Lavere vekt:carbon og racingstoler

Lettere å kontrollere: bedre sjåfør

Sparke dekk: diff sperre og vinterdekk:p

Aldri blitt lei automat..hater manuelle kasser as..skikkelig nedtur..man kan jo ikke snakke i tlf, ta en røyk og gire samtidig i bytrafikk..er bare slitsomt med manuell..

Ja skal bli artig å sammenligne sjuerne..kommer an på hvilke felger jeg har til sommern..hmm..

Bilen er chippet.

Sparer vekt der jeg kan spare vekt, uten og bli harry eller råner av den grunn! hehe :)

For tiden bor jeg på landet, så her er det gøy med manuell!

For ikke å snakke om hvor mye tid du tjener fra 0-100 med å bytte fra automat til manuell.

forøvrig. iallefall når jeg kjører bil, så kjører jeg bil. røyker ikke, drikker ikke kaffe eller prater i telefon. jeg kjører mens jeg hører på kurt nilsen som vanlig.. haha

Åssen felger har du tenkt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

benytter anledningen til og ønske alle en riktig god jul og et godt nyttår! :)

satser på å få hilset på endel av dere i det kommende året på diverse Bmw og biltreff!

jeg skal iallefall prøve og få med meg mest mulig!

Blir ombygging til manuell i slutten av januar mest sannsynlig!

Får levert kassen og alt tilbehør i midten av januar!

-Hylle.

s1cpxc2c6lydeyl9g4tk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at bilen din ble helt nydelig med de BBS-felgene. Et klassisk og tidløst utseende. Jeg syns det er morsomt at du ønsker deg manuell i din E32. Behagelig med automat, men manuell er som oftest like greit.

Litt interessert i å høre om hva du har tenkt til å gjøre med tre-listene dine. Jeg har de samme i min bil og de ser ille ut. Post gjerne noen bilder av arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at bilen din ble helt nydelig med de BBS-felgene. Et klassisk og tidløst utseende. Jeg syns det er morsomt at du ønsker deg manuell i din E32. Behagelig med automat, men manuell er som oftest like greit.

Litt interessert i å høre om hva du har tenkt til å gjøre med tre-listene dine. Jeg har de samme i min bil og de ser ille ut. Post gjerne noen bilder av arbeidet.

Takker!

Blir gøy å bygge om til manuell! jeg ser veldig frem til det!

mer gøy og kjøre på div autoslalom osv også! :)

Kan legge ut bilder og info når jeg fikser opp trelistene ja!

Har nå påbegynnt å bytte skinnet fra stolene over på elektriske sportstoler fra 750! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått byttet over skinnet ifra de vanlige stolene over på elektriske sportstoler, ble veldig bra resultat. ble minst like fint som det var om ikke bedre!

var redd for og ødelegge skinnet osv, men ble ingen skader eller rifter! så jeg er fornøyd!

Fikk ikke tatt noen bilder av det, tror ikke det var store interressen for det heller! men kommer ferdig bilder!

Neste på planen er og få gjort trelistene pene!

Begynnt å samle deler til manuell ombyggingen.

Har bla. fått tak i m5 pedalesett.

Har også nå kjøpt 6trinns manuell kasse her på forumet. har også kjøpt et par 5trinns manuelle kasser ifra sverige men går for 6 trinns da det er kraftig kraaaftig kasse.

Lurer på om noen som leser her har e38?! kan sjekke hva akselavstanden er?!?! står i vognkort. takker!

Tenkte på å bruke manuell mellomaksling ifra e38. må vite om den passer!

ellers må jeg få spesial lagd!

Går fremover med bilen!

Gleder meg til den er helt ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal jeg gjøre vet du!

veldig glad i og ta bilder selv, hadde jeg bare hatt utstyret så skulle det nok bli noen pene bilder ifra meg å hehe.

men vi kan ta en avtale på den! må få sett bilen din også!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...