S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Dette ble jo veldig bra! hva slags senk er det du har montert? synes forøvrig at mine 9" felger med 235/40 ser mere ballong ut enn hjula dine.. hva slags merke har du på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Takker! Ble veldig fornøyd med senken her ja! Goodyear foran og Michelin bak! eller omvendt, husker ikke helt! hehe. Nå er det bare og vente på mellomaksel fra oslo driveline, å så kan jeg starte opp sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hvor mye er den senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 40mm, Men det er litt forskjell på senkesettene også, Den senken jeg hadde på før var også 40mm, hehe. litt bedre kvalitet på det hartge senken sikkert. men ikke lav nok desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 40 foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Jepp, skal være det. Det har jeg fått opplyst iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 var da merkelig stor forskjell fremme og bak til å være 40/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 hmm.. kommer nok an på dekkmerke ang ballong som jeg nevnte i hafsmos tråd. Syns det så meget bra ut og ikke no ballong med den dimmen på dine dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 funker ikke soltaket på bilen din?du har den aldri oppe på vipp skal ut døra nå og levere mellomakslinga di, tlf er skada så får ikke svart på sms eller på samtaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 funker ikke soltaket på bilen din?du har den aldri oppe på vipp skal ut døra nå og levere mellomakslinga di, tlf er skada så får ikke svart på sms eller på samtaler heheehe, fy faaen, jeg har hatt tunga mellom beina hele helga, og spesiellt idag!! haha! takker for hjelpen!! bare send meg en PM eller lån dama di sin tlf når du får den tilbake fra Driveline!! Hadde akkuratt vaska bilen hehe. kan ikke gjøre det med takluka oppe, den er våt på bildene også! Puh, ble letta her nå!! hehe. vi prates! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 hehehhe hadde en lang helg med 1700km så trengte å sove litt:) men de fikk nr ditt så de ringer deg når den er ferdig så ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Hehe, såpass ja! Takker!! Jeg ringer deg når den er klar, om du kan få levert den på lavprisekspressen, så hadde det vært helt supert!! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 skal nok få ordna det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Da satser jeg på at wicky klarer og få levert den på buss til Kr.sand idag som avtalt! Regner med og bli ferdig med ombyggingen idag, går utifra at delene fra Koed også blir levert idag siden de ble sendt for en uke siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 ble sendt idag ja nylakkert og fin og veldig avbalansert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå