hylle Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Da er alt på plass, ferdig ombygget til manuell gir, og alt funker! Må bare en liten tur til tess og få en bedre slangekobling, og få kommet meg på EU og få skiltene mine før jeg skal tømme gir!! show!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Nice! Gratulere med vel gjennomført prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takker! har brukt følgende for og få den ombygget : 6trinns 420getrag kasse e39 m5 svinghjul, trykkplate og lamell. e38 740i mellomaksling, kortet,balansert og lakkert hos GKN driveline e36 328 girvelger med shortshift e34 520 girkassefeste e34 m5 slanger og rør til slavesyl e32 730v8 slavesyl (foreløpig) e34 m5 Pedalsett Har tatt lang tid for og få alt til og klaffe. Ser jo den spesielle listen over her. Hadde nok vært endel enklere med en 5serie. Kanskje like så greit at det var vanskelig. Nå er jeg forhåpentligvis den eneste i Norge med 740 manuell! verdt strevet kan jeg si. -hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 har vanskeligheter med å beskrive min misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hmmm..fremdeles coolere med automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 haha. Den er helt sinnsyk nå! en helt annen bil. Morsomt at kompisen min også har fått oppstart og vært ute og kjørt en luftkjølt boble med 120hk idag! Nå gleder jeg meg til sesong og få luftet bilen før det blir vinter igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 noen bilder mens du ikke står utenfor den porten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hehe, var ute med noen venner og knipsa litt bilder idag. kommer vel flere bilder når jeg får overlevert bildene som ble tatt med speilrefleks kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Skal på EU kontroll imorgen! Bilen har bare kjørt knappe 3000km de sisste 2 årene, og det er intet feil og se. Så da tror jeg den skal gå fint igjennom kontrollen. Så da blir det forhåpentligvis skilter på haugen imorgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 synes fremdeles du skal få lakkert blinklysene sorte samt få på den kromlista jeg har på bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Må bytte et bremserør før jeg får EUOK, har full jobbuke, men det skal nok gå. Må også på tess i stavanger og fikse noe slangedritt til slavesyl, har tatt en real hjemmemekk på en kobling der. Jeg er fornøyd med bilen utseendemessig. Sorte de og shadowline skal også på plass iløpet av sommeren. Prioritere litt 1502 cab fremover. tenkte bygge m10turbo maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Gratulerer Sikkert moro å få den ferdig. En ting. Hva sier de på eu-kontrollen når du kommer med en bil som det er manuell på, når det står automat i vognkortet? Har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takker! Han sa ingenting om det, han sa bare at det var gøy med manuell på en så stor cruiser. å så spurte han om jeg hadde bygget om, å så svarte jeg på det, å så var det ikkenoe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Takker!Han sa ingenting om det, han sa bare at det var gøy med manuell på en så stor cruiser. å så spurte han om jeg hadde bygget om, å så svarte jeg på det, å så var det ikkenoe mer. Okei, var det jeg tenkte. Rart hvis det skulle vært noe problem liksom. Er jo ikke noe forskjell på bilen ellers om du har autolat eller manuell. Hvordan er det å kjøre med manuell på en så stor bil? Den går vel mye bedre tenker jeg? Merket noe helt sinnsykt forskjell på 540'en i hvertfall. Den ble helt vill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå