mrbatnes Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 gratulerer! smule missunlig på manuellkasse. v8'n min og skriker etter manuellgir.. fin bil du har!
hylle Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Takker!Han sa ingenting om det, han sa bare at det var gøy med manuell på en så stor cruiser. å så spurte han om jeg hadde bygget om, å så svarte jeg på det, å så var det ikkenoe mer. Okei, var det jeg tenkte. Rart hvis det skulle vært noe problem liksom. Er jo ikke noe forskjell på bilen ellers om du har autolat eller manuell. Hvordan er det å kjøre med manuell på en så stor bil? Den går vel mye bedre tenker jeg? Merket noe helt sinnsykt forskjell på 540'en i hvertfall. Den ble helt vill... Den er helt vill nå, føles mye sterkere igrunn, 2 gir drar den opp til 110kmt på speedoen når den når turtallsperra hehe. helt rått. Har 750 sperrediff også, så det er sjukt gøy. Men du, Hvordan gjorde du med det elektriske på din? Jeg har enda bare den der gule boksen som står i P, så starter den. Eller, spørsmålet blir vel. Hvordan får man ryggelys på plass?! hehe. fikk 1er feil på det på eu, må fikses til etterkontrollen trur jeg. mvh Hylle.
Anderslien Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hvis du går gjennom den prosjekt tråden min, så skal du finne et bilde av hva slags ledninger du må koble ryggelys ledningene inn på. Du skal også finne et bilde av hvordan du kobler ledningene på den kontakten inn på den gule boksen. Husk at du må jo strekke to ledninger fra kontakten på girkassa og opp til midtkonsollen der da. Er jo en enkel sak det men...
hylle Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Alright, skal sjekke ut den. Mangler den kontakten som skal på girkassa jeg da men, hm. finner vel ut av noe!
wicky124 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 jeg trenger nye hvite blinklys..parker bilen din ute så jeg kan stjele dem..
hylle Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 hahaah.. jeg har de som jeg hadde på 730en om du vil ha.
wicky124 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hmm..er ikke de sorte?tror jeg skal ha meg klarglass blinkers foran..hmm...matcher med angeleyes lyktene..hmm..
Anderslien Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Alright, skal sjekke ut den.Mangler den kontakten som skal på girkassa jeg da men, hm. finner vel ut av noe! Den kontakten må du jo ja. Så bare kobler du inn på to stk ledninger på den. Veldig enkelt.
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Dårlig gjort å legge ut en slik tråd da med bilder og alt.. Nå får jo vi andre lyst på E32 også Sinnsykt pen bil
hylle Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Dårlig gjort å legge ut en slik tråd da med bilder og alt..Nå får jo vi andre lyst på E32 også Sinnsykt pen bil Hehe, Må få deg e32, råe biler! Bilen ble endelig eu OK idag, og får nye skilter på fredag, så da kan sesongen begynne, endelig..!
MrElg Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Dårlig gjort å legge ut en slik tråd da med bilder og alt..Nå får jo vi andre lyst på E32 også Sinnsykt pen bil Hehe, Må få deg e32, råe biler! Bilen ble endelig eu OK idag, og får nye skilter på fredag, så da kan sesongen begynne, endelig..! Grattis! Fikk endelig vognkortet på min i dag, så nå er jeg trygg når jeg skal dra å hente felgene! Sånn ellers så fant jeg et nice bodykit til deg:
hylle Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Dæven!! et slikt bodykit må jeg ha! hehe. Deilig og endelig ha skilter på bilen! Er veldig klar for bmw treff på Torsdag!
S.Hafsmo Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Virkelig flott den vogna di! mulig jeg har spurt om dette før, men bytta du girkassa med bilen på løftebukk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå