Gå til innhold

Hylle - E32 740i

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får se litt ann ang speilene.. men tror jeg beholder dem som er på!

Idag skjedde det litt sånn greier.. Fiksa på vintervraket mitt, for og få den eu ok, ble heldigvis ferdig men ble drittlei. gikk over til en kosejobb på e32en min..

Vet ikke helt hvorfor, men jeg splitta bbs style 5 felgene.. :)

Nå blir det først grundig vask, å så pusse ned og polere opp kanten, senteret vil mest sannsynlig bli lakkert i en fin gullfarge som står i stil med den sorte fargen jeg har på bilen. :)

Legger ved litt bilder etter jeg splitta dem..

satser på og bli ferdig med felgene denne uka her!

6gfax0xzvia0ug969l9i.jpg

a5u3m4r7qubc2fl8zgha.jpg

-Hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tja.

lite og gjøre om dagen. har fått sjekka at alle delene jeg har mottatt til ombyggingen til manuell passer osv.

men venter på et svinghjul! :)

Det er klarlakk på kanten der ja, skal pusses ned og poleres opp med autosol! skal gjøre det grundig når jeg først er igang nå!

Måtte splitte felgene for at det skal bli bra. men er ikkenoe stress det. fikk dekka vrenget av for 25kr pr felg., å så tok det en time og splitte de 4 felgene.

er ingen hakk eller kantkjøringer i felgene, så er temmelig bra objekt.

senterene blir levert inn til glassblåsing, og så videre til lakkering. går for litt mørkgull senter, tror det blir bra med polert kant og sort farge på bilen! :)

skal prøve meg litt i photoshop nå for å sjekke litt div, men står mellom sort og gull farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alusvinghjul bestillt! :)

Så da tipper jeg det kommer ifra statene innen 14 dager så jeg kan få begynne ombyggingen.

Satser på å få ferdig felgene til uka. mangler bare malingsfjerner..

Noen i kr.sand som har? haha, kan hente imårra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i malingsfjerner, måtte ha hele tre lag for og få bort all klarlakken!!

2mpsgw58fp2kq48acgh6.jpg

Ikveld blir det polering med autosol som bare faen.

Skal også høre med pris på lakkering av senterne, håper på en god pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gull? eller litt mørk grå? bare ikke sort!

hehe, ble veldig usikker i slutten når det nærmet seg at jeg skulle lever til lakkering, men det ble en gullfarge :)

Har pusset på kantene i hele dag, gikk først over med 1200våt før jeg polerer opp kanten med autosol, MYE autosol hehe.

Senterene blir levert tilbake til meg på torsdag, får se om jeg får somla meg til og samle felgene før jeg drar til budapest.

irjamfn2smy9tkfu2pww.jpg

k8cmrqphlsba5o2tov9h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stikker jeg på ferie til Budapest, fikk desverre ikke senterene før jeg drar nå, men det får vente!

Skal hilse østeuropeerene og hilse og si at vi er så glade for at de bøffer så mye her oppe.

Ikke se bort ifra at jeg kommer kjøreende hjem med en m5 som opprinnelig er Norsk!.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...