///Mysild Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Var deilig tur til budapest! Billig billig dernede, og mange flotte biler og se på! Ellers har jeg fått igjen BBS'ene. Deilig! ble virkelig fornøyd. Og så har jeg kjøpt inn delebil til 740'en, en 750ia. Med komplett rustfritt ferrita eksos., kvittering på nærmere 20.000,- GROM lyd!! Og med fine trelister som skal i min, ellers skal jeg selge det meste. bare og sende PM dersom du ønsker og kjøpe noe av den! Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 syntes du sa du hadde dårlig med penger siden du er student..merkelige saker..hehehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 hvilken farge er det forresten på delebilen?kan nok trenge en del deler snart..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 syntes du sa du hadde dårlig med penger siden du er student..merkelige saker..hehehe:p Har ingen inntekt nei. Sparer der det kan spares, og jobber som en galmann i feriene jeg har. Drikker så si ingenting alkohol heller, hjelper på endel det! Det står montreal blå i motorrommet, men panser og bakluka er en annen farge. skjermene foran er ikke mye og ta vare på desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 drikker ikke alkohol selv og jobber og får lissom aldri nok penger...hehe:p hvilken farge er det på panser da?hvilken farge er interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hehe, nå får jeg jo 34.000 i året av lånekassen som stipend, det dekker mesteparten av skolen. koster totalt 50.000 å gå her men da inkl mat, 4 måltider til dagen og internett,strøm osv. , og budapest turen kosta 10.000 ca. så det koster litt og gå her, men jobba inn en 70-80.000 iløpet av sommerferien som var ifjor. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106061&highlight= salgsannonse på stolene. hmm, er vel en creme farge, eller en type lysbrun besje farge. Panseret er litt mer lilla enn blåfarge. aner ikke fargekode. Men her bør vel førerstolen bli farget opp litt, slitasje de vanlige stedene, men det funker. FAENS deilige stoler. dette skal være sport stoler, de er forma litt spesiellt. Inkl alt da. gulvteppe, trekk i koffertrom,midtkonsoll, dørsider osv. kan også få med dashbord, sier 5000,- for alt komplett. tipper du vil ha det rattet der. tenkte meg 600 for det. mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Felga ble jo knall fine. blir moro å se de på bilen! Du kommer vel på vårmønstringen? så det går an å kikke litt på norges eneste manuelle 740i=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 ja best for deg at du kommer på vårmønstringa..hehe:p passer rattet på min da?kjøpt en del ratt uten at de passer overens..trenger vel ikke airbag ratt du til facelift e32?hmm..stolene dine er ikke sportstoler dessverre..er samme som sitter i min, men tror det er vannbøffelskinn..men igjen...bøffelskinn kom kun i sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Takker for det rune B. Denne bilen blir og se med sommersko på vårmønstringa! Wicky: Jess, rattet passer! ellers får du penga igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Da har jeg snart demontert hele 750'en. Ingen som vil ha grom v12 motor?!?? Er innom for og spise litt mat nå, tenkte og gå over eksosen som skal over på v8'ern min etterpå. Håper alusvinghjulet kommer fra turner motorsport i Usa snart, 15 dager siden jeg bestillte nå.. Hiver på dekka på bbsene på torsdagen, blir gøy og se hvordan det tar seg ut på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 http://s228.photobucket.com/albums/ee20 ... 170025.flv Blir det like god lyd som dette på v8'ern min mon tro? dette er ifra 12'ern. rustfritt ferrita hele veien, med en pris på 22.000,- nytt. spesialbygd. og med garanti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ta og søk opp den Pantera DeTomaso'n med M60 på Youtube, så får du høre hvordan en M60 kan høres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Fikk på dekka på BBSene idag. Ellers går det i demontering av delebilen.. Begynner snart montering av manuelle girkassen nå.. mangler bare svinghjulet som forhåpentligvis er på vei fra USA. Ble fornøyd med resultatet her. Må polere opp kanten enda litt bedre syns jeg. Imorgen skal den spesialbygde ferrita eksosen på delebilen modifiseres litt til og passe på 740'en. Da snakker vi GROMlyd!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Faen trond, visste ikje du hadde mekke skills, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå