Gå til innhold

Hylle - E32 740i

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Faen trond, visste ikje du hadde mekke skills, haha :P

Nja, komme seg etterhvert..

Lære fort med ein gang du sette igang.. handle vel egentlig bare om å trives med det..

Syns heller ikkje det e gøy å ligga ude i snøen og skru bil, så det har nok mye å gjør med det verkstedet eg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var jævla fornøyd med senken på den 730'en jeg hadde.. åååå, husker når jeg hadde montert fjærene og skulle sette den ned, lot jekken stå slik at den gikk ned og ned av seg selv roolig, å jeg bare, MER MER MER MER MER hahah. ble vanvittig bra senk på den,. angrer at jeg ikke bytta org fjærer før jeg solgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k270921h7ubfbj1pt959.jpg

ELSKER denne bilen!!!

8)

Det som skjer videre nå er og plukke ned selve automatkassa, (trangt som F. ) , vente på svinghjul, kommer om ca 10dager. å så montere opp girkasse, pedaler og litt div.

Hjulene skal spaces ut litt mer for bedre stuk. og så vurderer jeg nå mere senk.

da begynner den og bli klar! vet at bilen gleder seg til vårmønstringer og kolonnekjøringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg vurderer nå og selge bilen dersom jeg får inn et godt bud på grunn av skolegang til høsten.

Bilen har 6trinns manuell kasse som enda ikke er montert, med alt tilbehør til ombygging.

Kmstand er 166.000. Diffen som er ifra 750 har kun 100.000km.

-renoverte bbs felger

-sort skinn interiør

-helt nye bilstein dempere på hartge senk,

-meget bra i foringer og understell.

Ingen som helst feil med bilen med unntak av 3 kosmetiske blemmer, trenger litt lakk rundt tanklokk, og bakplate, samt noen få steinslag som bør tas.

mer info kan leses på side 1.

Selges kun ved gode og fornuftige bud på PM.

Mvh Hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...