hylle Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Faen trond, visste ikje du hadde mekke skills, haha Nja, komme seg etterhvert.. Lære fort med ein gang du sette igang.. handle vel egentlig bare om å trives med det.. Syns heller ikkje det e gøy å ligga ude i snøen og skru bil, så det har nok mye å gjør med det verkstedet eg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Strøkent! Dette liker jeg. Liker spesielt at du kanskje er å se rundtom på veiene i Kristiansand når veiene blir tørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 najsnajs...kanskje jeg skal ta med felga dine istedet for bredfronten for samme pris..kan være vanskelig å se forskjell vettu.. men få den lavere så blir detta rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 hehe, tenker på å få den lavere selv jeg ass. Men så er det et dilemma at det er Hartge fjærer på denne, svindyre fjærer i god kvalitet., så jeg vet liksom ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 ta en ring med bosch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 sant...nei må nok ty til kapping på min..men kanskje litt teit med dine fjærer?hmm....kan jo kjøpe no billig senkesett og kappe dem også sette på hartge fjærene når du er lei av å subbe asfalt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 var jævla fornøyd med senken på den 730'en jeg hadde.. åååå, husker når jeg hadde montert fjærene og skulle sette den ned, lot jekken stå slik at den gikk ned og ned av seg selv roolig, å jeg bare, MER MER MER MER MER hahah. ble vanvittig bra senk på den,. angrer at jeg ikke bytta org fjærer før jeg solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hehe åssen fjærer hadde du på den 730 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Eibach, men de var ment for 535! aner ikke str. da jeg fikk dem gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 ELSKER denne bilen!!! Det som skjer videre nå er og plukke ned selve automatkassa, (trangt som F. ) , vente på svinghjul, kommer om ca 10dager. å så montere opp girkasse, pedaler og litt div. Hjulene skal spaces ut litt mer for bedre stuk. og så vurderer jeg nå mere senk. da begynner den og bli klar! vet at bilen gleder seg til vårmønstringer og kolonnekjøringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 huff..stygge felger..jeg kan ta dem for deg om du betaler frakt opp til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 hehe. no shit? Hvite eller mørke blinkers foran?! hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 om du beholder krommen så må du ha hvite..om du skal ha på sorte lykter / sort blink bak så er det fint med sorte blinklys...men kanskje finere med hvite om du får polert opp felgkanten enda mer... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Blir hvite blink, å så skal jeg polere som en galmann fremover, har handla inn 3 tuber autosol :8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 jeg vurderer nå og selge bilen dersom jeg får inn et godt bud på grunn av skolegang til høsten. Bilen har 6trinns manuell kasse som enda ikke er montert, med alt tilbehør til ombygging. Kmstand er 166.000. Diffen som er ifra 750 har kun 100.000km. -renoverte bbs felger -sort skinn interiør -helt nye bilstein dempere på hartge senk, -meget bra i foringer og understell. Ingen som helst feil med bilen med unntak av 3 kosmetiske blemmer, trenger litt lakk rundt tanklokk, og bakplate, samt noen få steinslag som bør tas. mer info kan leses på side 1. Selges kun ved gode og fornuftige bud på PM. Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå