S.Nilsen Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 bare for å ha det avklart med en gang, til denne prisen er jeg ikke behjelpelig med frakt av bilen noen plass. Hvis noen vil ha den må di komme til meg å hente bilen. Er bare å ta med seg vinterdekk å prøveskilt å kjøre bilen. Vis ikke bilen blir solgt veldig snart så kjører jeg den heller bak fjøsen til jeg får tid til å gjøre noe med den. Skjønner det har jeg hatt vinter dekk hadde jeg hentet den.hvor i steigen er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 engeløya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 2 eller 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 jeg er interisert. hvor i norge bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 står vel i tråden det. MAO er du vel ikke så veldig interisert vis du ikke gidder å lese noen få innlegg om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Interresert i å bytte i en E30 325? Trenger litt omsorg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Kom å hent felgene mine vi prata om så bytter vi likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Roy din dildo, ka du ska men en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Roy din dildo, ka du ska men en 316 Haha. Bynne jo å få 325´en rimelig færdig, så må jo ha nåkka å skru på. Kjekt med en konebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg