S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 75 så får du mella legget? sorry... ikke lett å selge en sånn bil... ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 men du kan jo prøve å selge den du da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 tror ikke det er en god bil så jeg blir nok til og beholde den men er ute etter en E30 som sommer bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 jepp, sikkert en kjempe bil, men blir altfor liten motor i den for min del, men e39 er klasse bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 jepp, sikkert en kjempe bil, men blir altfor liten motor i den for min del, men e39 er klasse bil ja for min del og,men jeg bruker den ikke til race så det går bare godt nye rondell felger er bestilt til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Kan du ikkje bare ta å bytte plass på motorene i disse to E30ène og kjøre den bort på Forland så kan du få eit kjøss for den da Kim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 det høres ut som en date, MR hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Mulig å komme og se på denne en dag? (Hvis du ikke er sur på meg pga. mine "bidrag" i den andre salgstråden din! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 bare å komme . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Skal å se på et annet prosjekt først, får se hva som skjer der. Kan du legge ut bilder av interiør/front i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 interessert i innbytte i 540? e39. eu-godkjent idag. 19" felger, m-front, ræv, speil. m-ratt. navi/tv/div. stoff sportstoler. vil ha 145000 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 interessert i innbytte i 540? e39. eu-godkjent idag. 19" felger, m-front, ræv, speil. m-ratt. navi/tv/div. stoff sportstoler. vil ha 145000 for den nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 heisann er denne solgt? Er det 100k du forlanger? hvor holder du til? og hva ligger budene på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 kunne tenke meg litt fler bilder av bilens front, interiørog motor-rom.... hvis det er mulig. kan gjerne sendes på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg