Gå til innhold

bytte vindusbrytere til one-touch brytere i e36 +vannproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen vet om det går ann å bytte vindusbryterne i e36 som er vanlige brytere som man holder ned, til onetouch brytere. har en 325 94mod cab og hadde vært kjekt å byttet bryterne. blir så sliten av å holde på bryteren :lol:

må uansett bytte pæra i fire brytere for er hvitt lys i de.

sliter også med at skjøten mellom framre siderute og bakre siderute ikke er tett. vasker bilen og da kommer det inn vann, så er bløtt på setene og midtkonsollen. er det noen justering på den bakre ruta ?

gummilista går bare bak skjøten, på innsiden. en kamerat med 98 mod cab har en list som dekker både utside og innside av vinduene. kan være en løsning og bytte lister da.. hvis det går.

Skrevet

oja, hmm, da er de nok byttet ut. siden det ikke er oransje lys i de, er hvitt..

skal sjekke åssen "sokkel" det er på bryterne.

noen tips om vinduet?

Skrevet

Er det seriøst ment at du blir sliten av og holde nede vindusheisknappen?? Lurer da på hva du blir når du kjører bilen. Kunne handikappbil være et alternativ?

Skrevet

nimitz: blir nok ikke så sliten nei :) men mente at det skulle være one-touch på disse.

på one-touch bryterne så er det jo to hakk i bryteren, på mine er det bare ett.. dette gjelder begge framrutene, siderutene og på den bryteren som tar ned alle rutene samtidig. er det bare å ta en skrutrekker under den rammen rundt bryteren for å få ut bryterne ?

Skrevet

Er vel bare bryteren til førerdøra som er one touch..., men tror ikke alle har dette som standard.

Plukke opp bryteren og se under hvor mange ledninger som går til bryteren. One-touch bryterne har vel en 5-6 ledninger om jeg ikke husker feil.

Skrevet

prøvde igjen.. trykket ekstra hardt å nei, der funket det :lol:8) tror bryterne har fått seg en dose med tysk cola engang. skal vel være onetouch på førerdøren begge veier vil jeg tro men funket bare ned. så kan prøve å rense de litt. hvordan er det å bytte pærer i bryterne ?

takker for all hjelp jeg har fått.

Skrevet

Pære er vel hvit/klar uavhengig av fargen du ser på bryteren? Ligger det ikke en form for film inne i selve bryteren som gjør at lyset blir amber i stedet for hvitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...