Gjest Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 lurer på om noen vet om det går ann å bytte vindusbryterne i e36 som er vanlige brytere som man holder ned, til onetouch brytere. har en 325 94mod cab og hadde vært kjekt å byttet bryterne. blir så sliten av å holde på bryteren må uansett bytte pæra i fire brytere for er hvitt lys i de. sliter også med at skjøten mellom framre siderute og bakre siderute ikke er tett. vasker bilen og da kommer det inn vann, så er bløtt på setene og midtkonsollen. er det noen justering på den bakre ruta ? gummilista går bare bak skjøten, på innsiden. en kamerat med 98 mod cab har en list som dekker både utside og innside av vinduene. kan være en løsning og bytte lister da.. hvis det går.
steinar84 Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 det skal være auto funksjon på de som er der.
Gjest Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 oja, hmm, da er de nok byttet ut. siden det ikke er oransje lys i de, er hvitt.. skal sjekke åssen "sokkel" det er på bryterne. noen tips om vinduet?
nimitz Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Er det seriøst ment at du blir sliten av og holde nede vindusheisknappen?? Lurer da på hva du blir når du kjører bilen. Kunne handikappbil være et alternativ?
-Anders- Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Den one-touch funksjonen din er standard på alle E36 med el ruter så vidt jeg vet. Så er nok bare gåen bryter.
Gjest Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 nimitz: blir nok ikke så sliten nei men mente at det skulle være one-touch på disse. på one-touch bryterne så er det jo to hakk i bryteren, på mine er det bare ett.. dette gjelder begge framrutene, siderutene og på den bryteren som tar ned alle rutene samtidig. er det bare å ta en skrutrekker under den rammen rundt bryteren for å få ut bryterne ?
-Anders- Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 bryterne bare vipper du opp ja. Evt klem sammen og løft vekk girspak masjetten for å presse ut bryterne undenifra.
Captain Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Siden du sier bryteren din ikke er one-touch og de har hvitt lys vil jeg tippe de er byttet. Kjøp orginalbryterne, så burde det lille problemet være løst
AlXz Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Er vel bare bryteren til førerdøra som er one touch..., men tror ikke alle har dette som standard. Plukke opp bryteren og se under hvor mange ledninger som går til bryteren. One-touch bryterne har vel en 5-6 ledninger om jeg ikke husker feil.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Om det er one-touch bryter skal du trykke litt ekstra hardt og samtidig høre er lite klikk;)
Gjest Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 prøvde igjen.. trykket ekstra hardt å nei, der funket det tror bryterne har fått seg en dose med tysk cola engang. skal vel være onetouch på førerdøren begge veier vil jeg tro men funket bare ned. så kan prøve å rense de litt. hvordan er det å bytte pærer i bryterne ? takker for all hjelp jeg har fått.
Captain Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Pære er vel hvit/klar uavhengig av fargen du ser på bryteren? Ligger det ikke en form for film inne i selve bryteren som gjør at lyset blir amber i stedet for hvitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå