Wendel Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Heisann, Tenkte bare jeg ville høre her om noen vet hvor mye sånn ca det vil koste å bytte frontrute uten å ta det på forsikringa? Takker for svar.
Klinz Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 mellom 6000 og 8000. Viss du skal ha eit bilglass firma til og gjere de. Svare seg og ha glassforsikring i eit år og skifte rute og så ta vekk glass forsikringen igjen
bad_ip Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Har steinsprut i ruten min... gikk innom riis bilglass og de prøvde å fikse det, men var så dypt at det ikke ble skikkelig fint igjen, men sprekken er iallefall like sterk som om den ikke var der. Og da sa de det kostet 2000kr viss jeg tok det på forsikringen... ville ikke tape bonus.
DJ RS2 Matrix Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 visst du har kasko eller delkasko så blir det dekka av forsikringselskapet pluss du må betale egenandelen men visst du har berre ansvar så må du ut med heile summen sjølv så hør med dei rundt om kva dei tar, rekner med at det er ein del å spare visst du gjer det
takaasen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Betalte 4000 for bytte av grønn rute med mørkt felt øverst e34 525. Bilglassmontør1 AS i sandnes. Prøvte også å fikse steinsprut hos riis først, gikk ikke så bra.
///MPower Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 ta det på forsikringen. koster som regel 2000 i egenandel og ikke bonustap. gjelder ikke på ansvar
Wendel Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Jeg er veldig klar over at det koster 2000kr ved å ta det på forsikring:) Derfor jeg spurte pris utenom dette. Ellers takk for alle svar.
takaasen Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Betalte 4000 for bytte av grønn rute med mørkt felt øverst e34 525. Bilglassmontør1 AS i sandnes. Prøvte også å fikse steinsprut hos riis først, gikk ikke så bra. denne prisen er uten forsikring som jeg kom med. kommer litt an på hvilke rute du skal ha og om du må ha ny list rundt ruten. fikk et pris tilbud på ris på samme bilen på rundt 7000.- hurtiruta bilglass 6000.
Torminator Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Hvis jeg vil ha oppvarmet rute etter rutebytte da? Fortsatt bare 2000,- i egenandel? Har fullkasko...
takaasen Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Hvis jeg vil ha oppvarmet rute etter rutebytte da?Fortsatt bare 2000,- i egenandel? Har fullkasko... Tror ikke forsikrings selskapet vill akseptere det. men hva du og den aktuelle rute bytte selskape gjør, treng jo ikke forsikrings selskape vite noe om. angående egenandelen står det i forsikrings avtalten hvor mye du skal betale.
Gunnar Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Og da sa de det kostet 2000kr viss jeg tok det på forsikringen... ville ikke tape bonus. Det er da ikke bonustap på glasskade...? Har byttet frontrute et par ganger, og har ikke tapt bonus på noen av bilene. Hvis jeg vil ha oppvarmet rute etter rutebytte da?Fortsatt bare 2000,- i egenandel? Har fullkasko... Da blir dere nok bare enige om at du betaler mellomlegget, med mindre firmaet som skal gjøre det trikser med regningen mot forsikringsselskapet. Men finnes det oppvarmet frontrute til E36?
Torminator Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Mener det går an å få oppvarmet frontrute ja. Vurderte å kjøpe en 320 sedan en gang, som var skadet frontrute på, og den skulle settes inn oppvarmet rute i før jeg kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå