djscream Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hv-custom bygger dine høyttaler kasser etter dine ønsker, eller vår fantasi. Montering av diverse anlegg / tv¨r, eller annet utstyr utføres også. Det kan veldig lønne seg at du er fra Telemark, kr.sand, Oslo området, for å frakte slike spesielle kasser vil jeg ikke anbefale. Vi får også gått igjennom ønskene grundig og kan sammarbeide veldig nært hvordan ønskene skal bli oppfylt. Ta Kontakt pr epost, bimmers, tlf, Post@hv-custom.com Michael Vikne 40 48 30 39 ........................................................................................ f.eks slikt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Synes det der rettogslett så rotete og malplassert ut. Men det er meg, jeg er vel kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Malplassert og rotete? Smak og behag... men pent gjort er det... Stå på gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Det bilde som er baki, det er faktisk bare ett demo oppsett, og ikke ett ferdig resultat. Greit det var ett dårlig eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Hvor mye tar dere for en lukket 12" kasse i mdf ca 40 l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 får dere laga en kasse som det er plass til 2 x 12" rockford T2 i å at den passer i en e36 sedan ? gjerne med reflex ut mot sete (mellom sete) eller opp i hatthylla . vis det er en mulihet vil jeg gjerne vite ca pris .. gi meg gjerne en pm tilbake meling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå