Glenn-Andre Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Heisann. Kjøpt meg ny e30, denne gangen skulle jeg ha facelift og jeg ville ha en bil jeg kunne pusle litt med så falt valget på denne touringen. Bilen er en 90`modell som har rulla 213000 i skrivende stund. Motoren tikker ikke og toppen skulle visstnok være høvlet og overhaldt for 2år siden. Bilen er godkjent med 15" og senkesett. Ting jeg har gjort med den: Senka den 60/40 med Apex Sport senkesett. Sota rutene. Sota baklykter og blink forran. Sorte Angle eyes. Bygd anlegg. Montert Is leppe. Bytta interiør. Planer: Motorbytte (318is eller m20b25). Hel lakkering. Bytte ut alle løse karoserideler som er bulka/rusta. Nye felger (Borbet A eller noe annet med kant) Kommer til å legge til mere på denne lista når jeg kommer på noe. Men bilder sier mere enn 1000 ord så... Noen bilder av hvordan den var når jeg fikk den : Så merka jeg at jeg hadde en ulyd i som kom ifra mellom akselen og lurte på hva detta var for noe, skrudde ned varmedekselet og da fant jeg det her : Så var jeg en tur på gs og henta senkesettet: Ny vs gammel: Litt problemer var det forran: Montert på bilen: Så var jeg i Halden å henta ett hengerlass + litt til: Her ligger det 4dører,2 skjermer, 4 felger med dekk, komplett interiør + div. Så bytta jeg interiør: Denne typen satt i før: Så monterte jeg is leppa: (den er lakker nå forresten) Så var det sorte angle eyes: Og angle eyes + maskotten Destroyy: Før soting: Etter soting: Kommer flere bilder etterhvert. Kom gjerne med ris og ros til hva jeg kan gjøre med bilen. Glenn-Andre.
635csi Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Gratulerer med ny bil Ser ut som vi har gjort noe likt på bilene våre til nå du og jeg, hehe. Dette kan bli bra ser det ut som. Det Apex 60/40 senkesettet du kjøpte på GS, er det til 4-syl. Touring? Til meg sa de at de ikke hadde flere igjen. Eller er det lenge siden du kjøpte det kanskje? Skal den lakkeres i originalfargen?
Glenn-Andre Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 er ikke lengesiden jeg handla det. litt over 2 uker siden. De sa til meg at de ikke hadde til bilen min. men jeg har 51mm fjørbein så de hadde det inne. ang lakk tror jeg de blir malachitgrün (org fargen) eller technoviolet.
destroyy Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Jøss, lurer på hvem sin gromme garasje de bildene er tatt i?
635csi Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 er ikke lengesiden jeg handla det. litt over 2 uker siden. De sa til meg at de ikke hadde til bilen min. men jeg har 51mm fjørbein så de hadde det inne. ang lakk tror jeg de blir malachitgrün (org fargen) eller technoviolet. Alle E30 Touring har 51mm fjærbein, så da har du sikkert fått til 6-syl. Jeg også har det montert nå, men skal bytte det til et som er beregnet på 4-syl. siden jeg syns den ble litt for høy foran sånn den er nå. Jeg ville lakkert i originalfargen var jeg deg. Fin grønnfarge det
destroyy Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Kanskje derfor din også er litt høy forran Glenn?
Glenn-Andre Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 ja det kan hende... hmm.. men kan prøve sånne senkeskåler da. har lite lyst til å justere med bosch.
Lars89 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Bare hiv inn skikkelig motor så blir den lav og fin
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 har knipsa noen bilder nå , venter på å få de av destroyy. Veit ikke om det ble noen bra da.
Glenn-Andre Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 bildene ble ikke noe bra... Men har bestilt meg xenon kit nå. 4300k tror jeg det blei.
Glenn-Andre Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 da jeg og destroyy var i kongsberg for og sladde litt stoppa bilen. jeg kom rullende inn på heistadmoen å holdt clutchen inne for å trille inn på parkeringa og da stoppa bilen. Etter det vi fikk sjekka da har jeg bare gnist på en plugg. men etterhvert kom det rare lyder under fra reg reim dekslet. Skal sjekke litt mere nå da. Håper ikke det er reg reima som har ryki. Da blir det m50 motor.
Glenn-Andre Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Jaja da var det motorras da. Den jævla reg reima på dritt m40 motoren hadde ryki. Men får se det positive i det, nå blir det m20b25 i Touringen i stede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå