///Lasse.B Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 kansje litt dust spm for noen men spør for det tenkte på å handle inn M tech pedal sett, meneh åssen fester man dem? til manuell. //assy takker for svar.
///MPower Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 det følger med bolter med mutter type små. må ta vekk pedalgummi og borre hull til bolten. 4 hull til hver pedal. enkel sak
S.Arnesen Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Tenkt på dette selv også. brems og clutch pedalen er jo grei, men hvordan gjøres det på forhvileren og gasspedalen? må man borre hull og feste de utenpå de orginale plastpedalene da?
///MPower Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Tenkt på dette selv også. brems og clutch pedalen er jo grei, men hvordan gjøres det på forhvileren og gasspedalen? må man borre hull og feste de utenpå de orginale plastpedalene da? på gamlebilen la jeg bare en tynn stripe med tec7 lim på gasspedalen og den holdt som bare det. kan jo lime den fothvileren også.
Ad|oS Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Har sett noen har løst gasspedalen i toppen slik at de fikk legge den helt bak, og da var det ikke noe problem å få det gjort. Selv skrudde jeg bare i toppen, og de nedeste boltene stakk jeg bare gjennom så det skulle se bra ut Aldri noe problem hehe
A1eks Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Skulle akkurat til å gjøre dette selv, takk for tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå