lagrinn Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Hei hei. I dag når jeg skulle starte bilen fikk jeg opp en lampe der det står EML, hva betyr dette? Samtidig lyser også motorlampen. Antispinn og antiskrens er også deaktivert. Bilen starter men har en veldig ugjevn gange og er ikke til og kjøre med, startet og stoppet bilen 3-4 ganger og da er det kun motorlampen som lyser, bilen går som den skal osv. Bilen det gjelder er en 2002mod bmw 320 cab 170hk. noen som har en ide om hva som er galt, all hjelp taes imot med takk.
Jokke Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 dette kan vere mange ting.. du må få tatt diagnose å lese av feilkode.. mvh joakim
lagrinn Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 ok, men hva står EML får? ettersom det er en egen lampe så må den jo ha en misjon? litt skeptisk til og kjøre en bil hvor motorlamen lyser 5 mil får å få tatt en diagnose.
Lars89 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Tror det står for Electronic Motor Load regulation og har vist noe med gasspjeld å gjøre.
lagrinn Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 stemmer, har hendt en gang før, men da stoppet og startet jeg bilen en gang å da var den like fin.
lagrinn Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 var ute og startet bilen i stad, da var alt som normalt igjen! Kan noe så lett som kondens gjøre dette, kjørte nå bilen på jobben å satte den inn til tining, så viss noen har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for og forhindre dette i senere tid så hadde det vert flott.
Deep Dish Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 var ute og startet bilen i stad, da var alt som normalt igjen!Kan noe så lett som kondens gjøre dette, kjørte nå bilen på jobben å satte den inn til tining, så viss noen har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for og forhindre dette i senere tid så hadde det vert flott. La den stå i garasjen..
lagrinn Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 he he, hadde jeg bare hatt en garasje så hadde den gjort det, kjedelig å gå 2-3km får å hente bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå