PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Stolene min skal vekk. skal ha nye. Fine sorte skinn stoler med nye varmeelement.altså varme i setene. Stolene er sportsstoler. passer sikkert alle bmw med litt justering. Revnet ca 5 cm på førerstol. koster ikke stort å få lappet dette opp. 6000,- må hentes eller kan møte meg i nærheten av trondheim. mvh
iNthe Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 det virket jo rimelig. dumt jeg bor så langt unna. har du bilde av dem? hadde vært moro å sett
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 hvis du finner ut en smart måte å få di fraktet på eller er villig til å komme slik at jeg trenger å frakte di kanskje 1 - 2 timer unna trondheim kan det gå..
iNthe Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 di var faktisk utrolig fine. men vet desverre ikke om så mange transportfirmaer som driver med det. men til den prisen kommer det nok noen lokale å henter dem:)
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 har ikke hørt om noen. Men jeg kan muligens ordne med frakt. Men er du intressert? orker ikke sjekke rundt om du ikke er genuint intressert..
PenguiN- Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 bump. ingen som bygger bil og vil ha spesielle seter?
minivafle Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 vil disse passe e36 cab uten tilpassning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå