-Roger- Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Som topic sier.. Bør være i hordaland eller ikke så altfor langt fra bergen...
stfoer Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Som topic sier..Bør være i hordaland eller ikke så altfor langt fra bergen... Hallo I Bergen
-Roger- Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Samme hvilken dimensjon, så lenge de er rimelige, og går på e39... Skal sitte på en bil som skal selges. Har vel et sett med 15" felger hvis noen har dekk! Men kjøper gjerne komplette hjul, med stålfelger hvis noen har liggende. Stfoer: Hva mener du ?
bmwt Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 hvilken pris tenkte du da?? har et sett med originale til e39 med så godt som nye dekk på..
Klinz Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Eg og har eit sett 15 vinterdekk på orginale alu felger til e39..
stfoer Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Samme hvilken dimensjon, så lenge de er rimelige, og går på e39...Skal sitte på en bil som skal selges. Har vel et sett med 15" felger hvis noen har dekk! Men kjøper gjerne komplette hjul, med stålfelger hvis noen har liggende. Stfoer: Hva mener du ? Har 15" stålfelger (stygge) med BMW kapsler med vinterdekk på.
-Roger- Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Hva skal dere ha da? De er ikke til meg, men en kompis. Jeg gir beskjed videre til han....
stfoer Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Hva skal dere ha da?De er ikke til meg, men en kompis. Jeg gir beskjed videre til han.... Du har PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå