sparky23 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 hei. har en e46 320Ci 1999 mod som jeg skulle ha strammet viftereimen på. meen har ikke peiling hvordan det gjøres på denne bilen, da alt ser så forbanna trangt ut:P noen som har noen tips & tricks til meg? forresten. noen som vet hva sulland bil på hamar skal ha for jobben? og plugge pcen sin i og se hva som er feil da motorfeil lyser i dash? takker for all hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 jeg mener det er automatisk stramming av viftereim på såpass ny bmw. var no det på min gamle bmw fra 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Var automatisk på min E46 318i, så antar det er samme på din. Løaninga er ny reim+evt løpe/strammehjul hvis de er slakke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 hvordan er det å bytte reimen på denne bilen da? en vanskelig affere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå