Vanilla_ninja Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg begynner å bli lei av å måtte ut med 500 kroner til EMM-sport hver gang jeg får en feilmelding. Er det noen i Trondheim som har programvare eller instrument for å lese av og slette koder? Akkurat nå har jeg et akutt behov for å slå av varsellampa for airbag etter at jeg byttet sittesensor i passasjersetet (forøvrig veldig enkelt når jeg bare fikk begynt). Helst skulle jeg fått gjort dette en gang før fredag, for da skal bilen på langtur. Hvis det er noen som har instrument og kan hjelpe meg med avlesing ved en senere anledning tar jeg selvfølgelig imot hjelp senere. Jeg får heller gi mine surt opptjente penger til EMM-sport denne uka, i så fall. LJ Tlf 91629643 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Det er ikke så farlig at den lyser, ved kresj vil den slå ut uansett. Ellers så ville jeg ha kjøpt en billig laptop med com-port (koster ca 1000 på finn) og en Diagnosekabel på ebay (koster 500). Jeg har gjort nettopp dette og er helt genialt. Ellers så har jeg en resett-airbag enhet som er strømdrevet av bilen. Trenger alså ingen PC for å resette. Men jeg bor i kr.sand da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Det er ikke så farlig at den lyser, ved kresj vil den slå ut uansett. Akkurat den påstanden debatteres flittig i alle fora jeg har sett, så like før helgen var jeg innom EMM-sport og spurte hvordan dette henger sammen. Hvis noe er feil med airbag-systemet vil ingenting løse ut. Dette for å hindre at en airbag løses ut ved en feil. Hvis lampa lyser funker dermed ingenting. Jeg har PC, så det er godt mulig jeg kjøper carsoft her i byen, siden det er lett tilgjengelig. I mellomtiden hadde det som sagt vært fint om noen i Trondheim har utstyr og tid til å fikse noe slikt denne uka, for PCen jeg skal bruke har bare Windows Vista, som ikke funker sammen med carsoft. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Virtualbox er løsningen da. Virituell XP i Vista. Gratis til og med. Men dersom lampa lyser pga setesensoeren så skal den slå ut. Men det beste svaret vil vel komme fra bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Så... Noen som kan hjelpe meg å slå av en varsellampe en av de nærmeste dagene? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå