iNthe Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Selger fire strøkne originale smidde felger med gode dekk. Minnes at det er 225/45r17 nankang dekk som står på dem. Dette skal undersøkes selvfølgelig. Felgene er smidde, og skal tåle juling. Dem er strøkne. Passer e36/e46 Felgene ligger helt i sør, men kan sende med posten mot forskuddsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Fine felger:) men de er nok ikke smidde. Kun Gt og cab felgene som er det.. (polerte double spoke felger med og uten inngravering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 bud ønskes fra 3500 og oppover. frakt må jeg innom posten for å avklare pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Å mye ga du når du kjøpte di av rune da? Kan gi deg 2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 du kan ikke ha peiling på hva originale m3 felger er verd. ikke kom med slike bud mer takk minste/utropspris har jeg kommet med. bytta i originale e46 m3 felger med sprell nye 225/40r18" vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Å mye ga du når du kjøpte di av rune da?Kan gi deg 2500 du kommer med bud på 2500 men skal ha 10 tusen for dine helt like haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 han sine er den gamle typen også tenker meg di havner på banebilen eller dirtydicky si kjerre etterhvert.. han trenger noen solide rullere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 bump. noen interesse nå før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hva veier de? Og hvor mye koster de å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 er ikke helt sikker på vekt, som vanlige 17" alu-felger? tipper det koster 150 pr felg m/dekk i frakt max.. finner ut av det nøyaktig om noen er seriøst interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Måten felgen er laget på vil avgjøre vekta på felgen. Dyre påkostet felger kan være lettere en billige kopi felger selv om felgene ser nesten like ut. Noen orginale 18" BMW felger som jeg har liggende er lettere en noen 17" uorginale som jeg har. Har ikke veid forskjellen men kjenner at det kan være snakk om 1 kilo eller 2 per felg. Link til felgvekt diskusjon. http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=253&highlight=felgvekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Får jeg solgt mine, så tar jeg dem for 3500kr + frakt. Sier i fra over helgen hvis jeg får solgt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 du får nok mer en 3500 får de felga der, har samme felga selv og de er verdt en del. hva er forskjellen på den gamle og de nye av dem? så du snakka på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå