mAZE Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Til neste år vurderes det sterkt å bytte farge på rallycrossbilen til søskenbarnet mitt. Vi vet da ikke hvilken farge vi skal gå for, i den sammenheng tenkte jeg at kanskje noen av dere ville være med på en liten "photoshopekonkurranse" Premie: Få året film av kjøringa hans som jeg står for. Ikke det mest interessante premien kanskje, men men. Den fargen vi velger får da filmen. Kriterier: Egentlig ikke stort, men stripene som er på siden av bilen skal være der neste år også, så fargen på bilen må passe sammen med de. Fargen på stripene kan evt forandres. (det kan dere som vil det gjøre) Bilen må ha lik farge over hele, men panser/tak/bagasjelokk kan ha annen farge om det skulle være ønskelig. Blir fargen på bilen todelt på dører o.l. er det mye jobb å fikse opp igjen etter hvert løp, så det vil helst unngås. Felger kan også ha andre farger, men helst sorte eller hvite. All reklamen kan fjernes, da ny reklame blir valgt neste år. La enkelt og greit fantasien løpe fritt. Det er lov å lage bilder utover kriteriene også, men det blir evt lite sannsynlig brukt. Men, vet jo aldri. Håper så mange som mulig kommer med forslag. Alle forslag blir sett på og vurdert nøye. Lykke til.. Så noen bilder av bilen:
mAZE Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Det har vært snakk om orange bil med sort panser og tak eller lignende.. Men andre farger er også såklart en mulighet. Så hjelp meg litt nå da gutter og jenter.
///Martin Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Mellomgul/mørk gul bil, svart dekor med gule innerstreker og svart tak og panser. Samt svarte felger som nå, bare med gul detalje linje
mAZE Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Her er det photoshopping som gjelder.. Må få bilder av det.. Vanskelig å forestille seg noe uten å se det..
bmwrasaren Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Mellomgul/mørk gul bil, svart dekor med gule innerstreker og svart tak og panser. Samt svarte felger som nå, bare med gul detalje linje Hmm..mine farger og design det jo for 2009 sesongen Hehe
mAZE Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Bra han ikke kjører i samme klasse evt da.
///Martin Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Her er det photoshopping som gjelder.. Må få bilder av det.. Vanskelig å forestille seg noe uten å se det.. Desverre er ikke jeg noen dreven mann når det kommer til PS. Men mange andre her inne på forumet her som er!
mAZE Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Sant det, bare de har interessen så. Hjelper ikke om de er flinke om de ikke kommer med noen ideer.
316 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Har ikke PS her, men spygrønn bil, med svart panser, tak og bakluke... Samt stripa på siden. Er klar vinner. Bare å lage det for noen som har PS !
mAZE Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Mulig det kan bli bra ja.... Bare å prøve.. Er en til som har grønn i super nasjonal klasse 3, men den har ikke sort panser/tak og bakluke.. Så setter pris på om noen prøver seg på dette. Tenkt, det vanker jo en film på vinneren.. hehe
mAZE Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Det var da sabla lite respons. hehe...
bmwrasaren Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hvorfor endre en så tøff farge? Volvo passer absolutt best RØD. Få på hvite felger og svart vinge, så blir den helt RÅ!
mAZE Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Den hadde hvite felger før.. Grunnen til at vi vil skifte er at det er vel 4-5 andre røde S40'r i klasse 3. Så vært artig med en annen farge. Kjedelig når alle har likt. Og se der ja.. Nå begynner det å ligne noe.. Den orasje der er faktisk veldig interessant, da pga han andre i teamet skal også ha akkurat slike farger.. Bare at han skal kjøre Xsara neste år.
bmwrasaren Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Det er sant da. Greit å skille seg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå