GeirAndre Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 passer ikke e30 m3 nav bak i bruene på 325?
Rogeren Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Joda, men det er et skille på de tidlige på hjullager, husker ikke helt hva det var... Men noe var det! Jeg har M3 nav på 318 touring bærearmer, så det passer bare det er bil med skiver...
GeirAndre Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 dermed har du plutselig 5bolt hvis du skifter nav
JulianS Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Tåpelig å bore opp ei originalskive spør du meg, da har du jo samme jobben neste gang du bytter skive. Bruk heller litt mer penger første gangen så kan du bestille originaldeler uten å tenke deg om neste gang Kjøp M3 nav, skive, klave og bruk 325 kaliper... Det koster å bygge bil, og å ta snarveier koster ikke altid mindre. DU KUNNE KANSKJE BRUKT PENGER PÅ UNDERSTELLET DITT ISTEDET FOR Å SKJÆRE HULL I TAKET (den fortjente du )
Rayman Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 med e46 328 skivene, virker org håndbrekkdeler. det gjør de og med e90 skivene.. E90 skivene passer ikke med det orginale håndbrekket... Det har jeg testet ut og feilet!
G-RACING Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Tåpelig å bore opp ei originalskive spør du meg, da har du jo samme jobben neste gang du bytter skive. Bruk heller litt mer penger første gangen så kan du bestille originaldeler uten å tenke deg om neste gang Kjøp M3 nav, skive, klave og bruk 325 kaliper... Det koster å bygge bil, og å ta snarveier koster ikke altid mindre.DU KUNNE KANSKJE BRUKT PENGER PÅ UNDERSTELLET DITT ISTEDET FOR Å SKJÆRE HULL I TAKET (den fortjente du ) Blir litt spekulasjonar fram og tilbake her, men er jo intressangt det! Noen som i det hele tatt har testet e36 sedan nav? Å skjære hull i taket kostet meg kun 500,- så det var absolutt for meg en billig avfære Skulle jammen kostet mange tusen for at jeg ikke hadde gjort det igjenn! E30 sommerbil skal ha vippen
GeirAndre Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Tåpelig å bore opp ei originalskive spør du meg, da har du jo samme jobben neste gang du bytter skive. Bruk heller litt mer penger første gangen så kan du bestille originaldeler uten å tenke deg om neste gang Kjøp M3 nav, skive, klave og bruk 325 kaliper... Det koster å bygge bil, og å ta snarveier koster ikke altid mindre.DU KUNNE KANSKJE BRUKT PENGER PÅ UNDERSTELLET DITT ISTEDET FOR Å SKJÆRE HULL I TAKET (den fortjente du ) Blir litt spekulasjonar fram og tilbake her, men er jo intressangt det! Noen som i det hele tatt har testet e36 sedan nav? Å skjære hull i taket kostet meg kun 500,- så det var absolutt for meg en billig avfære Skulle jammen kostet mange tusen for at jeg ikke hadde gjort det igjenn! E30 sommerbil skal ha vippen tapte den bilen seg i verdi iallefall.. 5bolt foran, e36 spindel foran med e30 m3 skive og 325 kalipper trond s her inne bruker dette på sin
Ole M.Haraldstad Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Trond S har e36 nav på e30 fjærbein, ikke e36 spindel...
G-RACING Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Glømte å presisere at det var bak jeg tenkte på om e36 nav passer.. Noen som har testa?
Ole M.Haraldstad Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Glømte å presisere at det var bak jeg tenkte på om e36 nav passer.. Noen som har testa? e36 lageret bak fra bil med skivebrems har samme mål som e30 med det store lageret, så navet bør passe. Spørs om drivakslene passer, og hvordan inpresset blir. Det er jo bare å måle det...
GeirAndre Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Trond S har e36 nav på e30 fjærbein, ikke e36 spindel... okay, gikk litt fort i svingene der..
Liter Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Hvordan blir det å få e36 m3 skiver og kaliptere til å passe bak? Hvilket nav må brukes? Holder til calipter? passer innpresset på skiva?
M3 Yngve Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Om noen skal bygge om, har jeg nye 3.3 bære armer, Z3M fjærbein, med senke fjærer og E30 topp lager. Alt perfekt stand, mangler bare skiver og kaliptere. 5000,- kr
Fixfax Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 får man ikke feil hjulvinkler og bump steer? Det var det jeg fikk til svar av svenskene
Ole M.Haraldstad Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hvordan blir det å få e36 m3 skiver og kaliptere til å passe bak?Hvilket nav må brukes? Holder til calipter? passer innpresset på skiva? Oppskrift: e30m3 nav spesial adapter mellom kalipperholder og bærearm Da har du bremsene på plass. I tillegg må du ha håndbrekket til å virke: e36m3 bremseskjold som må bygges 8mm ut pga skive bygger mindre innover e36m3 håndbrekksdeler evt så går det å kjøpe en ring som presses inn i bremseskiva for å bruke orginalt e30 brekk. Tror det var fra 300mm.de eller lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå