lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Stor pappeske ja Hahaha..ler vist det er din jeg har kjøpt
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 ja, en bananeske eller noe... haha... da sliter du, for den skal jeg ha tilbake!
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Husker ikke åsen eske det var men så lik ut den ja Er det din eller? Eller skulle du kjøpe den av øystein?
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 er nok min den ja hehe... kjøp og betalt, han skulle bare teste og se om det var brems, men har ikke hatt tid til å få henta dne, siden jeg bor i grimstad i ukene og jobber i helgene... hehe... nå har du og han et problem, for jeg hadde tenkt å hente den om 2 uker... hehe... jaja... mye gav du for den?
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Jeg skal nå varfall ikke ha noe med dette og gjøre dersom han opplyste ikke meg noe om det ,så det får du ta ned han.. Ga 2k
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 oki... hehe... jaja... hans problem har du msn btw?
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Kan jo legge til litt bilde av kalliperene som er blitt lakka for noen uker siden..
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 haha! Er garantert den diffen 325 diff eller ikke. Går ikke som en normal 320 nonvanos eller vanos. Få opp noen flere bilder av de du tok i Uraningborg(Park.hus) Selv om den er høy på bildene så sleng de ut.
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 kim sin gikk jo også bedre med 325 diff da hehe... er sikkert den diffen... typisk det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå